Software Partners
Teamleader via Combidesk
Combidesk biedt nu de all-in-one tool voor CRM, facturatie en projectmanagement: Teamleader. Een integratie met al je favoriete tools is daarbovenop mogelijk, terwijl je er ook nog tijd en geld mee uitspaart. Eenvoudig te gebruiken!
Bekijk hier alle oplossingen die Combidesk aan jouw software kan koppelen.
Voordelen
De koppeling plaatst klanten en factuurgegevens automatisch in de boekhouding. Verder zijn dit de functionaliteiten:
- • Exporteer bestaande Teamleader facturen naar SnelStart. TIP: deze stap kun je beter pas uitvoeren wanneer je zeker weet dat de koppeling goed is ingericht. Selecteer dus NEE bij aanvang.
- • Selecteer verschillende administraties. Per administratie kan er één koppeling worden geïnstalleerd.
- • Koppel btw-tarieven uit Teamleader aan de btw-tarieven uit SnelStart.
- • Grootboekrekeningen worden aan elkaar gekoppeld. Zorg ervoor dat in beide pakketten de grootboekrekeningen aanwezig zijn. Daarbij wordt 'onder water' een tabel bijgehouden tussen de facturen van beide pakketten. Wanneer een factuur is verwijderd, kunnen wijzigingen aan de koppeling niet meer worden doorgevoerd. Verwijder facturen daarom dus altijd uit beide pakketten.
- • Betaalstatussen worden vanuit SnelStart terug gestuurd richting Teamleader. Dus wanneer een factuur in SnelStart is afgeboekt, wordt de bijbehorende originele factuur in Teamleader op betaald gezet.
- • De koppeling synchroniseert ieder kwartier. Een factuur kan nooit dubbel in SnelStart verschijnen.
- • Teamleader facturen worden als PDF bijlage in SnelStart 12 meegegeven.
- • De koppeling synchroniseert iedere 15 minuten, vaak eerder. Hiermee ben je altijd bij met je administratie. Je bespaart tijd, werkt efficiënter en verhoogt je werkplezier.
Meer informatie over het koppelen van jouw administratie aan andere software lees je hier.
Download hier de Combidesk Teamleader tool.
Soort software
Combidesk is een Software-as-a-Service, draait dus volledig in de cloud.
Branche
- Alle Teamleader branches
Beschikbaar voor accountants:
- Eigen administratie
- Online klantadministratie
- Offline klantadministratie