Teamleader via Combidesk

Combidesk biedt nu de all-in-one tool voor CRM, facturatie en projectmanagement: Teamleader. Een integratie met al je favoriete tools is daarbovenop mogelijk, terwijl je er ook nog tijd en geld mee uitspaart. Eenvoudig te gebruiken!

Voordelen

  • De koppeling plaatst klanten en factuurgegevens automatisch in de boekhouding. Verder zijn dit de functionaliteiten:
  • Exporteer bestaande Teamleader facturen naar SnelStart. TIP: deze stap kun je beter pas uitvoeren wanneer je zeker weet dat de koppeling goed is ingericht. Selecteer dus NEE bij aanvang.
  • Selecteer verschillende administraties. Per administratie kan er één koppeling worden geïnstalleerd.
  • Koppel btw-tarieven uit Teamleader aan de btw-tarieven uit SnelStart.
  • Grootboekrekeningen worden aan elkaar gekoppeld. Zorg ervoor dat in beide pakketten de grootboekrekeningen aanwezig zijn. Daarbij wordt 'onder water' een tabel bijgehouden tussen de facturen van beide pakketten. Wanneer een factuur is verwijderd, kunnen wijzigingen aan de koppeling niet meer worden doorgevoerd. Verwijder facturen daarom dus altijd uit beide pakketten.
  • Betaalstatussen worden vanuit SnelStart terug gestuurd richting Teamleader. Dus wanneer een factuur in SnelStart is afgeboekt, wordt de bijbehorende originele factuur in Teamleader op betaald gezet.
  • De koppeling synchroniseert ieder kwartier. Een factuur kan nooit dubbel in SnelStart verschijnen.
  • Teamleader facturen worden als PDF bijlage in SnelStart 12 meegegeven.
  • De koppeling synchroniseert iedere 15 minuten, vaak eerder. Hiermee ben je altijd bij met je administratie. Je bespaart tijd, werkt efficiënter en verhoogt je werkplezier.

Interesse in deze koppeling?

Bekijk hier hoe je de koppeling kunt maken:

Nu bekijken

Veelgestelde vragen

Dit is een API-koppeling. Een API-koppeling werkt volledig online en kun je daarom alleen gebruiken als je werkt met een online administratie.

Je hoeft zelf weinig tot niets te doen om deze koppeling tussen SnelStart en deze applicatie te activeren. Het activeren gebeurt doorgaans op zeer eenvoudige wijze vanaf de site of applicatie van de site van de softwarepartner. Neem daarom contact op met de koppelpartner om deze koppeling te activeren.

Deze koppeling is ontwikkeld door de partij waarmee je SnelStart gaat koppelen. Deze partij heeft dan ook alle kennis rondom de koppeling in huis. Meer weten? Kijk hierboven bij de contactgegevens en neem contact op met de koppelpartner.

Over Teamleader

Meer informatie

Deze content is aangeleverd door onze koppelpartner.

Deze koppeling wordt aangeboden via onze softwarepartner 'Combidesk'

Meer informatie

Ondersteunde SnelStart-pakketten

inStap inKaart inBalans inZicht inControle inHandel

Voor boekhouders met Accountant-pakket

  • Eigen administratie
  • Online klantadministratie
  • Offline klantadministratie

Categorie

Overig

Branche

Alle

Type koppeling

API

Deze koppelingen misschien ook interessant voor jou?