Teamleader via Combidesk

Teamleader biedt een all-in-one tool voor CRM, facturatie en project management. Een integratie met al je favoriete tools is daarbovenop mogelijk, terwijl je er ook nog tijd en geld mee uitspaart. Eenvoudig te gebruiken!


Voordelen

De koppeling plaatst klanten en factuurgegevens automatisch in de boekhouding. Verder zijn dit de functionaliteiten:

  • • Exporteer bestaande Teamleader facturen naar SnelStart. TIP: deze stap kun je beter pas uitvoeren wanneer je zeker weet dat de koppeling goed is ingericht. Selecteer dus NEE bij aanvang.
  • • Selecteer verschillende administraties. Per administratie kan er één koppeling worden geïnstalleerd.
  • • Koppel btw-tarieven uit Teamleader aan de btw-tarieven uit SnelStart.
  • • Grootboekrekeningen worden aan elkaar gekoppeld. Zorg ervoor dat in beide pakketten de grootboekrekeningen aanwezig zijn. Daarbij wordt 'onder water' een tabel bijgehouden tussen de facturen van beide pakketten. Het is goed te weten wat wanneer een factuur is verwijdert, de koppeling wijzigingen niet meer kan doorvoeren. Verwijder facturen daarom dus altijd uit beide pakketten.
  • • Betaalstatussen worden vanuit SnelStart terug gestuurd richting Teamleader. Dus wanneer een factuur in SnelStart is afgeboekt, wordt de bijbehorende originele factuur in Teamleader op betaald gezet.
  • • De koppeling synchroniseert ieder kwartier. Een factuur kan nooit dubbel in SnelStart verschijnen.
  • • Teamleader facturen worden als PDF bijlage in SnelStart 12 meegegeven.
  • • De koppeling synchroniseert iedere 15 minuten, vaak eerder. Hiermee ben je altijd bij met je administratie. Je bespaart tijd, werkt efficiënter en verhoogt je werkplezier.

Download hier de Combidesk Teamleader tool.

Combidesk

Soort software

Combidesk is een Software-as-a-Service, draait dus volledig in de cloud.


Branche

  • Alle Teamleader branches


Vereist

SnelStart Web API