Simplicate via Combidesk

Manage eenvoudig al je bedrijfsprocessen. Ontdek hoe jouw bedrijfsvoering efficiënter kan. Of je nu een creatief bureau hebt, werkt bij een accountantskantoor of een consultancybedrijf. Om ook morgen weer succesvol te zijn, wil je dat alle stappen die je voor klanten zet naadloos op elkaar aansluiten. Je wilt tijdig kunnen inspelen op veranderingen met een actueel inzicht op je bedrijfsvoering.

Voordelen

  • De koppeling plaatst klanten en factuurgegevens automatisch in de boekhouding. Verder zijn dit de functionaliteiten:
  • Exporteer Simplicate-relaties uit facturen naar SnelStart. TIP: deze stap kun je beter pas uitvoeren wanneer je zeker weet dat de koppeling goed is ingericht. Selecteer dus NEE bij aanvang.
  • Selecteer verschillende administraties. Per administratie kan er één koppeling worden geïnstalleerd.
  • Koppel btw-tarieven uit Simplicate aan de btw-tarieven uit SnelStart.
  • Grootboekrekeningen worden 'onder water' aan elkaar gekoppeld. Zorg ervoor dat in beide pakketten de grootboekrekeningen aanwezig zijn. Daarbij wordt 'onder water' een tabel bijgehouden tussen de facturen van beide pakketten. Het is goed te weten wat wanneer een factuur is verwijderd, de koppeling wijzigingen niet meer kan doorvoeren. Verwijder facturen daarom dus altijd uit beide pakketten.
  • Betaalstatussen worden vanuit SnelStart teruggestuurd richting Simplicate. Dus wanneer een factuur in SnelStart is afgeboekt, wordt de bijbehorende originele factuur in Simplicate op betaald gezet.
  • De koppeling synchroniseert ieder kwartier. Een factuur kan nooit dubbel in SnelStart verschijnen.
  • Simplicate-facturen worden als PDF-bijlage in SnelStart 12 meegegeven.
  • De koppeling synchroniseert iedere 60 minuten, vaak eerder. Hiermee ben je altijd bij met je administratie. Je bespaart tijd, werkt efficiënter en verhoogt je werkplezier.

Interesse in deze koppeling?

Bekijk hier hoe je de koppeling maakt:

Nu bekijken

Veelgestelde vragen

Dit is een API-koppeling. Een API-koppeling werkt volledig online en kun je daarom alleen gebruiken als je werkt met een online administratie.

Je hoeft zelf weinig tot niets te doen om deze koppeling tussen SnelStart en deze applicatie te activeren. Het activeren gebeurt doorgaans op zeer eenvoudige wijze vanaf de site of applicatie van de site van de softwarepartner. Neem daarom contact op met de koppelpartner om deze koppeling te activeren.

Deze koppeling is ontwikkeld door de partij waarmee je SnelStart gaat koppelen. Deze partij heeft dan ook alle kennis rondom de koppeling in huis. Meer weten? Kijk hierboven bij de contactgegevens en neem contact op met de koppelpartner.

Over Simplicate

Meer informatie

Deze content is aangeleverd door onze koppelpartner.

Deze koppeling wordt aangeboden via onze softwarepartner 'Combidesk'

Meer informatie

Ondersteunde SnelStart-pakketten

inStap inKaart inBalans inZicht inControle inHandel

Voor boekhouders met Accountant-pakket

  • Eigen administratie
  • Online klantadministratie
  • Offline klantadministratie

Categorie

Overig

Branche

Alle

Type koppeling

API

Deze koppelingen misschien ook interessant voor jou?