Bankkoppeling RegioBank

Je bankafschriften automatisch ingelezen en verwerkt!
GEEN OVERBODIGE HANDELINGEN MEER
 
Download je afschriften bij je bank om ze daarna handmatig in te lezen?
 
Dat kan makkelijker! Vanaf SnelStart inOrde kun je gebruikmaken van de nieuwe standaard SnelStart Bankkoppeling. Je afschriften van RegioBank worden dan automatisch verwerkt in je online SnelStart boekhouding. De koppeling zorgt voor een super actueel inzicht in je financiële situatie, doordat mutaties meerdere malen per dag worden ingelezen.
 
SnelStart en de bank brengen geen extra kosten in rekening voor het gebruik van de standaard SnelStart Bankkoppeling.

Let op:
  • * Met de standaard SnelStart Bankkoppeling kun je alleen je zakelijke betaalrekening koppelen aan je SnelStart-administratie.
  • * Je administratie moet online staan om de koppeling aan te vragen. 
  • * De SnelStart Bankkoppeling tussen je online administratie en je zakelijke rekening vraag je aan via je eigen SnelStart-pakket.
Klik hier voor een stappenplan om de bankkoppeling in te stellen.
 

Koppelen met SnelStart!

SnelStart biedt voor iedere ondernemer een passend boekhoudpakket.
Ontdek welk pakket het beste bij jouw onderneming past.
Kies je boekhoudpakket

Nog geen zakelijke rekening?

Neem contact op met je bank en
profiteer van de koppeling met SnelStart.
Meer informatie

Volg SnelStart op social media

Blijf op de hoogte via Facebook, LinkedIn of Twitter!
Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Twitter