Factureren en boekhouden Plus

Heb je de basis van SnelStart al onder de knie en wil je meer uit je administratie halen? Dan is deze PLUS-training iets voor jou. Je leert hoe je dieper in de boekhouding duikt, geavanceerde functies gebruikt en je administratie nóg efficiënter inricht. Ideaal voor ondernemers of medewerkers die meer willen dan alleen de basis.

Inhoud

Deze training is bedoeld voor wie al enige ervaring heeft met SnelStart. Je leert hoe je je administratie uitbreidt en verfijnt met slimme functies. Denk aan het werken met een rekeningschema, het instellen van btw-verlegging en het boeken van vaste activa. Ook besteden we aandacht aan het maken van SEPA-betaalbestanden en het automatiseren van terugkerende boekingen.

 

Daarnaast leer je hoe je met rapportages meer grip krijgt op je cijfers. We nemen je stap voor stap mee in de mogelijkheden die SnelStart biedt voor wie nét iets meer wil.

Programma

Je leert hoe je je administratie logisch indeelt met eigen grootboekrekeningen en hoe je deze koppelt aan boekingen.

We behandelen scenario’s zoals inkopen uit het buitenland en hoe je btw-verlegging goed verwerkt. Ook vaste activa en afschrijvingen komen aan bod.

We laten zien hoe je SEPA-betaalbestanden aanmaakt, terugkerende boekingen instelt en rapportages gebruikt voor beter inzicht in je administratie.

Wat je gaat leren?

  • Werken met een rekeningschema en btw-verlegging toepassen

  • Vaste activa en afschrijvingen verwerken in je administratie

  • Betaalbestanden maken en boekingen automatiseren

Voor wie is het?

Deze training is bedoeld voor gebruikers die al met SnelStart werken en de basis beheersen. Bijvoorbeeld ondernemers of administratief medewerkers die hun boekhouding verder willen professionaliseren. Enige ervaring met boekhouden is handig, maar geen vereiste.

Investering

Voor 425,- (excl. btw) krijg je een complete training, inclusief koffie, thee, lunch en lesmateriaal.

Meestgestelde vragen

Zeker! Maar iedere deelnemer dient zich individueel aan te melden. Zo kunnen we voor iedereen een persoonlijke plek reserveren en de juiste informatie toesturen.

In de bevestigingsmail van je inschrijving vind je een link om je deelname te annuleren. Let op: bij annulering kunnen annuleringskosten van toepassing zijn, afhankelijk van het tijdstip van afmelding.

Ja, zeker. We doen ons best om hier zo goed mogelijk rekening mee te houden.

Wij zorgen voor alle lesmaterialen. Het is wel aan te raden om je eigen laptop mee te nemen. Zo kun je tijdens de training direct hands-on aan de slag in je eigen administratie — dat maakt het leren effectiever en persoonlijker.