Alexion-CRM

Alexion CRM is gebruikersvriendelijke, zeer complete en laagdrempelige CRM software en is speciaal ontwikkeld voor starters, ZZP’ers en kleine(re) organisaties.

  • Met Alexion CRM kunnen adres- en communicatiegegevens van Organisaties, (Contact)personen en Projecten heel gemakkelijk vastgelegd en gedeeld worden. Daarnaast kunnen natuurlijk klantinformatie, klantkenmerken, notities en documenten aangemaakt en gearchiveerd worden. Met Alexion CRM zie je met een enkele kliks snel wat er speelt bij een persoon of organisatie.

  • Alle klant(contact)informatie, alle gesprekken, activiteiten, vervolgactiviteiten, marketing activiteiten, openstaande verzoeken worden centraal opgeslagen. U zult nooit klantinformatie kwijtraken, zelfs niet wanneer iemand binnen uw organisatie vertrekt.

  • Alexion CRM is “meegroei” software en dus heel gemakkelijk schaalbaar en, indien gewenst, op maat aan te passen aan de specifieke wensen van een organisatie.


  • Voordelen

    • • De directe beschikbaarheid (direct downloaden op je harde schijf of netwerk)
    • • De mogelijkheid om het 2 maanden gratis uit te proberen
    • • Lage prijs per licentie
    • • Ruim 12 jaar klantervaring vertaald in de functionaliteit van de software
    • • Online support beschikbaar
    • • Koppeling naar meerdere SnelStart-administraties mogelijk

    • Kosten koppeling / proefperiode

      Gratis

      Hoe maak je de koppeling?

      Door de API Key in te vullen in Alexion CRM.

      Proces van ondersteuning koppeling

      Bij problemen word je geholpen via de FAQ op de website, telefonische helpdesk of via Online Support.

    Alexion

    Soort software

    Relatiebeheer, CRM


    Branche

    Alle branches


    Beschikbaar voor accountants: