Alexion-CRM
Alexion CRM is gebruikersvriendelijke, zeer complete en laagdrempelige CRM software en is speciaal ontwikkeld voor starters, ZZP’ers en kleine(re) organisaties.
Met Alexion CRM kunnen adres- en communicatiegegevens van Organisaties, (Contact)personen en Projecten heel gemakkelijk vastgelegd en gedeeld worden. Daarnaast kunnen natuurlijk klantinformatie, klantkenmerken, notities en documenten aangemaakt en gearchiveerd worden. Met Alexion CRM zie je met een enkele kliks snel wat er speelt bij een persoon of organisatie.
Alle klant(contact)informatie, alle gesprekken, activiteiten, vervolgactiviteiten, marketing activiteiten, openstaande verzoeken worden centraal opgeslagen. U zult nooit klantinformatie kwijtraken, zelfs niet wanneer iemand binnen uw organisatie vertrekt.
Alexion CRM is “meegroei” software en dus heel gemakkelijk schaalbaar en, indien gewenst, op maat aan te passen aan de specifieke wensen van een organisatie.
Voordelen
- • De directe beschikbaarheid (direct downloaden op je harde schijf of netwerk)
- • De mogelijkheid om het 2 maanden gratis uit te proberen
- • Lage prijs per licentie
- • Ruim 12 jaar klantervaring vertaald in de functionaliteit van de software
- • Online support beschikbaar
- • Koppeling naar meerdere SnelStart-administraties mogelijk
Kosten koppeling / proefperiode
Gratis
Hoe maak je de koppeling?
Door de API Key in te vullen in Alexion CRM.
Proces van ondersteuning koppeling
Bij problemen word je geholpen via de FAQ op de website, telefonische helpdesk of via Online Support.
Soort software
Relatiebeheer, CRM
Branche
Alle branches
Beschikbaar voor accountants:
- Eigen administratie
- Online klantadministratie
- Offline klantadministratie
Beschikbaar voor ondernemers:
Support
Vragen? E-mail naar info@alexion.nl of bel 050 7833333