Web & SnelStart 12 (Plus)

Je kunt op SnelStart Accountant inloggen vanaf de gedownloade applicatie die je op je computer hebt geïnstalleerd (SnelStart 12) of via de webversie (SnelStart Web). Lees de verschillen tussen deze twee modules hieronder. En wat is dan SnelStart 12 Plus?

Goed op weg met SnelStart

Bekijk in een paar minuten hoe je een goede start maakt met SnelStart óf lees hieronder op je gemak alles door.

 

SnelStart Web en SnelStart 12: hoe zit dat?

SnelStart Web is de webversie van SnelStart. Web is overal te gebruiken. Via smartphone, desktop, tablet log je overal ter wereld in.

SnelStart 12 is de desktopversie. Deze download je op je computer. De desktopversie is een stuk uitgebreider en biedt meer opties. Het programma zelf staat weliswaar lokaal opgeslagen, maar je kunt gewoon werken in alle online administraties.

Alles wat je in SnelStart 12 doet, wordt automatisch overgenomen in SnelStart Web. En andersom. Als accountant merk je snel genoeg dat jij meer in SnelStart 12 werkt, terwijl je klanten nagenoeg hun hele administratie in SnelStart Web kunnen voeren.

Web en 12


SnelStart Web breidt uit

SnelStart Web is zeer toegankelijk. Ook ondernemers, die minder boekhoudkennis hebben, kunnen hier prima mee uit de voeten. We breiden Web steeds verder uit en willen op korte termijn een volledig web-based boekhoudprogramma voor accountants aanbieden. Zodat je álles altijd en overal, device-onafhankelijk, kunt doen.
 

Wat is SnelStart Plus?

SnelStart 12 Plus is gemaakt voor gebruikers die géén Microsoft-applicatie gebruiken (zoals Apple-gebruikers). SnelStart 12 Plus is een online omgeving waarin SnelStart 12 is geïnstalleerd. Je hoeft SnelStart 12 dan niet meer lokaal op je computer te installeren, waardoor je op elk systeem in SnelStart 12 kunt werken. Hier lees je meer over SnelStart 12 Plus.

Verschillen naast elkaar

Wat doe je in Web? Wat doe je in SnelStart 12?
Dashboard: verschillende overzichten, waaronder btw-statussen van alle klanten en de werkvoorraad Makkelijk online samenwerken met je klant
Activa module: bedrijfsmiddelen worden automatisch afgeschreven Slimme en uitgebreide zoekmogelijkheden voor efficiënte controle
Bulkverwerking inkoopfacturen op basis van OCR Snel periodevergelijkingen en -balansen maken
Balans- en resultaatoverzichten: handig om online bij de hand te hebben Transitorisch boeken
  Eenvoudig gebruikers binnen eigen kantoor toevoegen

 

Tevreden met je nieuwe boekhoudsoftware?

Je kunt nu al je abonnement activeren. Je eerste maand blijft gratis. Klik bij 'Taken' op 'Bevestig abonnement' en ervaar direct alle gemakken.

112x116_Annet en Danny

Vragen? Bel, mail of chat met Danny of Annette

Kom je er even niet uit? Of wil je weten wat SnelStart voor jouw kantoor kan betekenen? Aarzel niet om contact op te nemen, we helpen je graag!

Bel met Danny van der Wouden of Annette Hoekstra op 0222 36 30 62.

Stel je liever een vraag via e-mail? Stuur dan een berichtje naar accountant@snelstart.nl.