Bedrijfsmiddelen automatisch afgeschreven
In SnelStart Web voeg je direct vanuit een nieuw inkoopfactuur een bedrijfsmiddel toe. Afschrijvingen worden iedere maand automatisch berekend en geboekt.
Twee schermen naast elkaar
Met de snelle toetsencombinatie Windows-teken + pijltje → kun je je scherm in tweeën splitsen. Ideaal wanneer je werkt vanuit twee programma’s. Bijvoorbeeld bij het uitvoeren van controles.
Tabbladen splitsen
Ieder tabblad in SnelStart 12 kun je losmaken en naar een ander scherm slepen. Zo kun je bijvoorbeeld in scherm 1 rekeningen doorlopen en in scherm 2 direct de correcties doorvoeren.
Snelle periode vergelijking
Per maand, jaar of zelfs per grootboekrekening kun je periodes vergelijken. Foutje gevonden? Klik op de boeking en wijzig direct!
Doorklikken vanuit grootboekmutatiekaart, kolommen- én periodebalans
Direct doorklikken naar boekingen zodat correcties eenvoudig worden doorgevoerd. Daarnaast kun je gemakkelijk filteren op datum.
Tip: Vraag onze accountmanagers gerust of zij ook nog slimme tricks hebben.
Voorkeursboeking invoeren voor de klant
Klanten voeren zelf hun bonnen in, maar kunnen niet aangeven om wat voor kosten het gaat. Met de voorkeursboeking bepaal jij vooraf op welke grootboekrekening het inkoop thuishoort zodat de factuur automatisch op de juiste manier wordt geboekt.