Slim werken in SnelStart

Met deze korte tips werk je nét iets efficiënter in SnelStart. Klik vanuit de tips door naar het volledige artikel. Kom je er niet uit? Op ons Kennisplein leggen we functies stap voor stap uit.

Bedrijfsmiddelen automatisch afgeschreven

In SnelStart Web voeg je direct vanuit een nieuw inkoopfactuur een bedrijfsmiddel toe. Afschrijvingen worden iedere maand automatisch berekend en geboekt.

Lees hier meer 

SnelStart_web_bedrijfmiddelen

Twee schermen naast elkaar

Met de snelle toetsencombinatie Windows-teken + pijltje → kun je je scherm in tweeën splitsen. Ideaal wanneer je werkt vanuit twee programma’s. Bijvoorbeeld bij het uitvoeren van controles.

Tabbladen splitsen

Ieder tabblad in SnelStart 12 kun je losmaken en naar een ander scherm slepen. Zo kun je bijvoorbeeld in scherm 1 rekeningen doorlopen en in scherm 2 direct de correcties doorvoeren.

Snelle periode vergelijking

Per maand, jaar of zelfs per grootboekrekening kun je periodes vergelijken. Foutje gevonden? Klik op de boeking en wijzig direct!

Doorklikken vanuit grootboekmutatiekaart, kolommen-  én periodebalans

Direct doorklikken naar boekingen zodat correcties eenvoudig worden doorgevoerd. Daarnaast kun je gemakkelijk filteren op datum.

Lees hier meer

Tip: Vraag onze accountmanagers gerust of zij ook nog slimme tricks hebben.

Voorkeursboeking invoeren voor de klant

Klanten voeren zelf hun bonnen in, maar kunnen niet aangeven om wat voor kosten het gaat. Met de voorkeursboeking bepaal jij vooraf op welke grootboekrekening het inkoop thuishoort zodat de factuur automatisch op de juiste manier wordt geboekt.