BONUS: 5 handige hulpmiddelen

SnelStart Accountant biedt boekhouders, accountants en administratiekantoren alles wat ze nodig hebben om hun werk goed te doen. Hier vind je 5 handige hulpmiddelen die bijdragen aan het succes van jouw bedrijf.

1. WHITEPAPER: Zo werk je samen met klanten

Na het lezen van dit whitepaper heb je goed inzicht in de verschillende manieren waarop je met een klant digitaal kunt samenwerken. We bieden daarnaast keuzehulp, om te bepalen welk boekhoudpakket bij jouw manier van werken en jouw klant past.

Dit whitepaper geeft antwoord op de volgende vragen:

✔ Hoe laat ik de  online samenwerking aansluiten op de wensen van mijn klant?

Welk pakket past bij welke klant?

✔ Hoe start ik in 3 eenvoudige stappen met online samenwerken?

✔ Hoe zorgen andere kantoren voor een goede samenwerking met hun klanten?

NB_Whitepaper_zo werk je online samen met je klanten in snelstart

Open whitepaper (pdf)


2. WHITEPAPER: Maak je klanten enthousiast

Je wil graag online samenwerken met je klanten, maar niet al je klanten reageren even enthousiast. Geen probleem, na het lezen van dit whitepaper ben je beter voorbereid op deze gesprekken.

Dit whitepaper helpt je antwoord te geven op bezwaren van klanten die bijvoorbeeld:

✔ Liever alles houden zoals het nu is

Niet op een computer willen werken

✔ Hoe start ik in 3 eenvoudige stappen met online samenwerken?

✔ Hoe zorgen andere kantoren voor een goede samenwerking met hun klanten?

NB_Whitepaper_zo worden ook jouw klanten enthousiast van online samenwerken

Open whitepaper (pdf)

 

3. E-BOOK: Groei, grip en een band met je klant

Wist je dat online samenwerken jou groeikansen biedt? We nemen je graag mee in de mogelijkheden om heel veel administratie digitaal te regelen, zelfs met klanten die liever een doos vol bonnetjes afleveren.

In dit e-book beantwoorden we de volgende vragen:

✔ Welke voordelen levert  digitaal samenwerken op, naast tijd besparen en gemak?

Hoe voeg ik nog meer waarde toe aan mijn dienstverlening?

✔ Wat betekent digitalisering voor mijn verdienmodel?

✔ Hoe verloopt de transitie naar online samenwerken in de praktijk?

Groei-grip-2-1

Open e-book (pdf)

 

4. CHECKLIST voor jouw klanten: Minder administratiestress

Geef deze handige checklist aan je klant en zorg dat hij zijn gegevens altijd op de juiste manier bij jou aanlevert.

Open checklist (pdf)

 

5. INFORMATIE voor jouw klanten: Online samenwerken

Minder tijd kwijt zijn aan je administratie en meer tijd overhouden om te ondernemen. Wil je hierover meer informatie geven aan je klant? Deel dan deze landingspagina.

 

Je kunt je abonnement op elk moment activeren. De proefperiode blijft altijd gratis.

112x116_Annet en Danny

Hulp nodig? Bel, mail of chat met Danny & Annette

Bel ons op 0222 - 36 30 62, stuur een mail naar accountant@snelstart.nl of maak een belafspraak wanneer het jou uitkomt.

Maak een belafspraak