eConnect

Met eConnect wordt 100% van de facturen verwerkt, ongeacht in welke vorm of via welk kanaal je ze aanbiedt. Stuur een PDF of ander plaatje in en je krijgt een gevalideerde e-factuur terug in het formaat wat je wilt. Dankzij de directe koppeling met SnelStart worden deze facturen automatisch verwerkt in je administratie.

Hoe werkt de koppeling?

E-facturen ontvangen via het Peppol netwerk? Geen probleem. eConnect heeft sinds 2015 een aansluiting op dit netwerk en heeft inmiddels het meest gekozen Access Point van Nederland. Veiligheid staat voorop, vandaar dat wij een ISO27001 certificering hebben.

Pdf-facturen verwerken we volledig automatisch, zonder inleren, zonder handmatige aanvullingen van de gebruiker. Aanleveren kan per (beveiligde) e-mail of door het klaarzetten van de facturen in een mapje. Jij levert aan, wij doen de rest.

Papieren facturen hoef je alleen nog maar onder een scanner te leggen. Niet alleen PDF-facturen uit een administratiepakket kunnen worden herkend, ook scans, foto’s en andere bestandformaten. Als jij hem goed kan lezen, kunnen wij dat ook. Wat we terug geven is wel altijd een PDF en als het nodig is maken we het bestand ook nog beter leesbaar.

Ook bonnetjes die bijvoorbeeld met een bedrijfsmatige pinpas zijn betaald zijn worden verwerkt. Dat is wel zo makkelijk voor de verwerking in de administratie.

Voordelen

  • Verwerk automatisch alle typen inkoopfacturen (Papier, bonnetjes, PDF, JPG, BNP, UBL, SI, SETU, BIS, SALES, UNCEFACT, INSBOU003, etc)
  • Altijd één PDF bij de boeking (automatisch samenvoegen bijlagen, genereren PDF van een XML-factuur of omzetten JPG, PNG, BMP, etc)
  • Aansluiting op Peppol (ook voor intermediairs)
  • Slimme e-mail ontvanger (ook voor leveranciers)
  • Detectie van herinneringen en dubbele facturen

Kosten koppeling / proefperiode

Gratis koppeling, betalen per factuur of bundel.

Interesse in deze koppeling?

Maak een account aan bij eConnect, activeer je organisatie en configureer de autopilot. Meer info:

Meer informatie lezen

Veelgestelde vragen

Dit is een API-koppeling. Een API-koppeling werkt volledig online en kun je daarom alleen gebruiken als je werkt met een online administratie.

Je hoeft zelf weinig tot niets te doen om deze koppeling tussen SnelStart en deze applicatie te activeren. Het activeren gebeurt doorgaans op zeer eenvoudige wijze vanaf de site of applicatie van de site van de softwarepartner. Neem daarom contact op met de koppelpartner om deze koppeling te activeren.

Deze koppeling is ontwikkeld door de partij waarmee je SnelStart gaat koppelen. Deze partij heeft dan ook alle kennis rondom de koppeling in huis. Meer weten? Kijk hierboven bij de contactgegevens en neem contact op met de koppelpartner.

Over eConnect

Maak gratis gebruik van de support per e-mail en chat. Voor aanvullende support mogelijkheden neem contact met ons op.

Meer informatie

Deze content is aangeleverd door onze koppelpartner.

Ondersteunde SnelStart-pakketten

inStap inKaart inBalans inZicht inControle inHandel inOrde

Voor boekhouders met Accountant-pakket

  • Eigen administratie
  • Online klantadministratie
  • Offline klantadministratie

Categorie

Facturatie

Branche

Accountancy Autobedrijf Bouw Detailhandel Groothandel Kinderopvang Metaal Onderwijs Productie Rijschool Schoonheidssalon Transport Zakelijke dienstverlening Zorg

Type koppeling

API

Deze koppelingen misschien ook interessant voor jou?