Vragen over de tariefwijziging

SnelStart past de tarieven aan

De prijzen van alle SnelStart-abonnementen zijn veranderd. Ook zijn de tarieven voor extra verbruikskosten gewijzigd, dit zijn de kosten voor extra gebruikers en extra online administraties.

 

Je vindt het nieuwe maandbedrag voor je SnelStart-pakket, tarieven voor de extra verbruikskosten en de datum waarop de wijziging ingaat in de e-mail die je hebt ontvangen. 

 

Op deze pagina vind je het antwoord op de meestgestelde vragen over de tariefwijziging en een overzicht van de nieuwe tarieven.

Meestgestelde vragen

Wat zijn de nieuwe tarieven?

Tabel_tarieven_2023

Alle prijzen zijn exclusief btw.

Kassa
De module Kassa is een uitbreiding en kost vanaf 1 augustus 2023 €8,25 per maand extra (beschikbaar bij de pakketten inKaart, inBalans en inZicht).

Boek en Nota
De tarieven van de Boek- en Notapakketten worden met 10% verhoogd. Ondernemers ontvangen een e-mail met het nieuwe tarief.

De kosten voor extra online administratie
Bij elk pakket is het inbegrepen om één administratie kosteloos online te zetten.
Zet je een extra administratie online dan kost dit € 3,- per maand per administratie.

De kosten voor een extra gebruiker
De kosten voor extra gebruikers zijn wisselend per pakket. De nieuwe tarieven vind je in de bovenstaande tabel. 

De kosten voor SnelStart 12 plus
De kosten voor het gebruik van SnelStart 12 plus zijn ook verbruikskosten. Deze kosten zijn aangepast naar €11,- per gebruiker per maand en worden automatisch achteraf in rekening gebracht. Wil je meer informatie over SnelStart 12 Plus? Klik dan hier

In dit artikel vind je meer informatie over de pakket- en verbruikskosten van SnelStart.

Waarom worden de tarieven aangepast?

De ontwikkelingen in de markt vragen van ons dat we blijven investeren in onze producten en diensten. Dat maakt het ook noodzakelijk om van tijd tot tijd onze tarieven aan te passen. 

Investeren in de toekomst
Onze applicaties bieden ondernemers alles wat ze nodig hebben om hun administratie goed bij te houden. We zijn deze applicaties volledig aan het vernieuwen. Bovendien werken we achter de schermen doorlopend aan nieuwe oplossingen en het toepassen van nieuwe technieken op onze software. Door hierin te investeren, vergroten we de toegevoegde waarde van onze software.

Wat staat er voor mij als klant tegenover een prijsverhoging?

Bij SnelStart werken we doorlopend aan het verder verbeteren van de kwaliteit van ons product en het vergroten van de mogelijkheden. 

We werken aan nieuwe oplossingen en het toepassen van nieuwe technieken op onze software. Je kunt zo gebruik maken van de laatste innovaties op boekhoudgebied. 

Komen er nog meer tariefwijzigingen in de toekomst?

Prijsstelling is bij SnelStart een “gevoelig” punt. In voorgaande jaren zijn we terughoudend geweest met prijsverhogingen. Zo maken we de keuze om niet alle prijsverhogingen van onze leveranciers door te belasten in de prijsstelling. 

We kijken eens per jaar goed of het nodig is om de tarieven te wijzigen, maar we streven er altijd naar om deze zoveel mogelijk te beperken.

Hoe is bepaald hoeveel duurder een pakket wordt?

We hebben gekeken naar de kosten in verhouding tot wat wij bieden in de markt. Op basis daarvan hebben we onze tarieven aangepast.

Kan ik (kosteloos) opzeggen naar aanleiding van deze prijsverhoging?

Ja, dat kan conform de afspraken die er met je gemaakt zijn bij het afnemen van het abonnement.

Kan ik (kosteloos) overstappen naar een ander SnelStart-pakket?

Ja, dat kan conform onze afspraken hierover.

Gebruik jij het SnelStart-pakket dat het beste bij jouw bedrijf past? In dit boekje vind je meer informatie over de verschillende SnelStart-pakketten.

In dit artikel vind je meer informatie over het overstappen naar een ander SnelStart-pakket.

Ik wil graag contact opnemen.

Heb je nog vragen over de wijzigingen? Aarzel niet om contact op te nemen, we helpen je graag! Je kunt bellen met onze klantenservice op 0222 36 30 60.

Stel je liever een vraag via e-mail? Stuur dan een berichtje naar klantenservice@snelstart.nl

Ben je even niet in de gelegenheid om te bellen? Je kunt ons ook bereiken via de chat. De mogelijkheid om te chatten verschijnt aan de rechterkant van je beeldscherm op onder andere de pagina van de klantenservice

Onze klantenservice is geopend van maandag t/m donderdag van 9.00 tot 18.00 uur en op vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Op zaterdag, zondag en nationale feestdagen zijn wij gesloten.