Vragen over de tariefswijziging

Per 1 augustus 2022 worden bij SnelStart de tarieven aangepast

Per 1 augustus 2022 worden de prijzen voor alle SnelStart-abonnementen aangepast. Ook de tarieven voor extra verbruikskosten, dit zijn de extra gebruikers en extra online administraties, worden gewijzigd.

 

Je vindt het nieuwe maandbedrag voor je SnelStart-pakket en de tarieven voor de extra verbruikskosten in de e-mail die je ontvangen hebt.

 

Op deze pagina vind je het antwoord op de meestgestelde vragen over de tariefswijziging.

Meestgestelde vragen

Wat zijn de nieuwe tarieven per 1 augustus 2022?

Nieuwe-tarieven-2

Deze kosten zijn exclusief btw.

De kosten voor extra online administratie
Bij elk pakket is het inbegrepen om één administratie kosteloos online te zetten.
Zet je een extra administratie online dan kost dit € 2,75  per maand per administratie.

De kosten voor een extra gebruiker
De kosten voor extra gebruikers wisselen per pakket. De nieuwe tarieven vind je in de bovenstaande tabel. 

De kosten voor SnelStart 12 plus
De kosten voor het gebruik van SnelStart 12 plus zijn ook verbruikskosten. De kosten hiervoor worden niet aangepast en blijven €10 per gebruiker per maand. Deze kosten worden automatisch achteraf in rekening gebracht. Wil je meer informatie over SnelStart 12 Plus? Klik dan hier

In dit artikel vind je meer informatie over de pakket- en verbruikskosten van SnelStart.

Waarom worden de tarieven aangepast?

De ontwikkelingen in de markt en de fors toenemende kosten maken het noodzakelijk om tarieven van tijd tot tijd aan te passen. De laatste 3 jaar zijn onze prijzen echter niet veranderd. Tijdens de pandemie in de afgelopen periode vonden we het niet passend om deze te wijzigen.

Investeren in de toekomst
Onze applicaties bieden ondernemers alles wat ze nodig hebben om hun administratie goed bij te houden. We zijn deze applicaties volledig aan het vernieuwen. Bovendien wordt achter de schermen doorlopend gewerkt aan nieuwe oplossingen en het toepassen van nieuwe technieken op onze software. Door hierin te investeren, vergroten we de toegevoegde waarde van onze software.

Wat staat er voor mij als klant tegenover een prijsverhoging?

Bij SnelStart wordt doorlopend gewerkt aan het verder verbeteren van de kwaliteit van ons product en het vergroten van de mogelijkheden. Dit wordt nu verrekend in de tarieven.

We investeren in het vernieuwen van de applicaties. Ook de online mogelijkheden worden nog verder uitgebreid. Je kunt zo gebruik maken van de laatste innovaties op boekhoudgebied. 

Komen er nog meer tariefwijzigingen in de toekomst?

Als de ontwikkelingen in de markt daar aanleiding toe geven is dit helaas niet uit te sluiten.

Hoe is bepaald hoeveel duurder een pakket wordt?

We hebben gekeken naar de kosten in verhouding tot wat wij bieden in de markt. Op basis daarvan hebben we onze tarieven aangepast.

Kan ik (kosteloos) opzeggen naar aanleiding van deze prijsverhoging?

Ja, dat kan conform de afspraken die er met je gemaakt zijn bij het afnemen van het abonnement.

Kan ik (kosteloos) overstappen naar een ander SnelStart-pakket?

Ja, dat kan conform onze afspraken hierover.

Gebruik jij het SnelStart-pakket dat het beste bij jouw bedrijf past? In dit boekje vind je meer informatie over de verschillende SnelStart-pakketten.

In dit artikel vind je meer informatie over het overstappen naar een ander SnelStart-pakket.

Ik wil graag contact opnemen.

Heb je nog vragen over de wijzigingen? Aarzel niet om contact op te nemen, we helpen je graag! Je kunt bellen met onze klantenservice op 0222 36 30 60.

Stel je liever een vraag via e-mail? Stuur dan een berichtje naar klantenservice@snelstart.nl

Ben je even niet in de gelegenheid om te bellen? Je kunt ons ook bereiken via de chat. De mogelijkheid om te chatten verschijnt aan de rechterkant van je beeldscherm op onder andere de pagina van de klantenservice

Onze klantenservice is geopend van maandag t/m donderdag van 9.00 tot 18.00 uur en op vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Op zaterdag, zondag en nationale feestdagen zijn wij gesloten.