Online administratie

Vanaf SnelStart 12 kunt u gebruik maken van een online administratie. Zo heeft u altijd en overal toegang tot uw administratie.

Alles weten over online administratie(s)? Lees snel verder!

Wat is een online administratie?

Met een online administratie staat uw gehele administratie online. SnelStart zelf blijft lokaal op uw computer staan. Een online administratie is erg handig om met meerdere gebruikers te werken en voor het delen van uw database met uw accountant.


.

Hoe kom ik 'online'?

U kunt eenvoudig uw administratie online zetten. Dit doet u door in SnelStart een nieuwe administratie aan te maken en te kiezen voor de optie ‘online administratie’, of door uw huidige administratie te kopiëren naar een online administratie. Klik hier voor het stappenplan om uw administratie om te zetten naar een online administratie.

Hoe zit het met beveiliging, beheer en back-ups?

Beveiliging, beheer en back-ups worden volledig door SnelStart verzorgd.

Back-ups maken van mijn online administratie(s)

Voor elke online administratie wordt nu voor een periode van maximaal 29 dagen automatisch een back-up gemaakt. U kunt naar elk willekeurig ingesteld moment in deze periode uw administratie herstellen. Lees hier meer over Herstelpunten in SnelStart.

Wel adviseren wij regelmatig back-ups te maken van uw online administratie.