
Met SnelStart 12 heb je uitgebreide mogelijkheden
SnelStart 12 download en installeer je op je Windows-computer. Je beschikt altijd over álle functionaliteiten van het SnelStart-pakket waarmee je werkt.
SnelStart 12 staat op je computer, maar de administratie kun je online opslaan. Zo heb je overal en altijd toegang tot de administratie. Je beschikt over slimme en uitgebreide zoekmogelijkheden voor efficiënte controle.
Voordelen van een online administratie
In SnelStart 12 zet je eenvoudig je administratie(s) online. Dit biedt meerdere voordelen.
- Altijd en overal toegang tot je administratie(s)
- Eenvoudig met meerdere gebruikers werken
- Gemakkelijk uitbreiden naar meer capaciteit
- Online uitwisseling met je accountant

Download SnelStart 12
Ervaar zelf hoe eenvoudig SnelStart 12 werkt. Je downloadt en installeert het programma binnen 2 minuten.
Wat is SnelStart Web?
Naast SnelStart 12 kun je werken met SnelStart Web. Dit is de webversie van SnelStart. Web is minder uitgebreid, maar via smartphone, desktop en tablet log je overal ter wereld eenvoudig in.
Als je werkt met inStap of inKaart dan beschik je in SnelStart Web over alle functionaliteiten. Gebruik je inBalans, inZicht, inControle of inKaart? Dan zijn sommige geavanceerde functionaliteiten alleen beschikbaar in SnelStart 12.
Alles wat je in SnelStart 12 doet, wordt automatisch overgenomen in SnelStart Web. En andersom.


We staan voor je klaar
Wil je weten wat SnelStart 12 voor jouw bedrijf kan betekenen? Of heb je vragen?
Aarzel niet om contact op te nemen, we helpen je graag! Bel een van onze productadviseurs via 0222 36 30 60 of klantenservice@snelstart.nl.
Meestgestelde vragen
Meestgestelde vragen
SnelStart maakt boekhouden makkelijk en dat begint al bij de installatie. Je downloadt en installeert het programma eenmalig en kunt direct aan het werk.
Het downloaden werkt heel eenvoudig. Klik op de downloadpagina op de knop 'Download nu SnelStart' en de download start. Binnen een minuut staat het bestand voor je klaar om te installeren. De installatie is ook binnen 2 minuten gepiept.
We hebben een handige automatische updateservice. Zo hoef je nooit meer zelf te controleren of er al een nieuwe versie beschikbaar is. Elke nieuwe versie wordt op de achtergrond geïnstalleerd terwijl je werkt. Even opnieuw opstarten en je bent weer up-to-date.
Werk je nog met SnelStart 11 of ouder? Dan is nu het moment om over te stappen. Met SnelStart 12 wordt boekhouden namelijk echt makkelijker:
1. Volledig automatisch afschriften inlezen.
2. Bestanden opslaan als bijlage bij je boekingen.
3. Je administratie lokaal of veilig in de cloud.
4. Financieel dashboard op tablet, telefoon of laptop met online administratie.
Nieuwsgierig? Lees hoe je de overstap naar SnelStart 12 zo soepel mogelijk laat verlopen op onze overstappagina.
Weten waar je computer of laptop minimaal aan moet voldoen om SnelStart te gebruiken? Bekijk dan de systeemeisen.
SnelStart Web is de webversie van SnelStart. Web is overal te gebruiken. Via smartphone, desktop, tablet log je overal ter wereld in.
SnelStart 12 is de desktopversie. Deze download je op je computer. De desktopversie is een stuk uitgebreider en biedt meer opties. Het programma zelf staat weliswaar lokaal opgeslagen, maar je kunt gewoon werken in alle online administraties.
Alles wat je in SnelStart 12 doet, wordt automatisch overgenomen in SnelStart Web. En andersom. Je kunt nagenoeg je hele administratie in SnelStart Web voeren.
Als je werkt met inStap of inKaart dan kun je álles met SnelStart Web. Werk je met inBalans, inZicht, inControle of inHandel? Dan beschik je in SnelStart 12 over iets meer functionaliteiten dan in SnelStart Web.