SnelStart 12: de  desktopversie

SnelStart 12 is de veelzijdige desktopversie van SnelStart. Het boekhoudprogramma staat lokaal opgeslagen, maar je kunt gewoon werken in je online administratie(s).

SnelStart 12 - 1 - kleiner

Met SnelStart 12 heb je uitgebreide mogelijkheden

SnelStart 12 download en installeer je op je Windows-computer. Je beschikt altijd over álle functionaliteiten van het SnelStart-pakket waarmee je werkt.

SnelStart 12 staat op je computer, maar de administratie kun je online opslaan. Zo heb je overal en altijd toegang tot de administratie. Je beschikt over slimme en uitgebreide zoekmogelijkheden voor efficiënte controle.

Voordelen van een online administratie

In SnelStart 12 zet je eenvoudig je administratie(s) online. Dit biedt meerdere voordelen.

  • Altijd en overal toegang tot je administratie(s)
  • Eenvoudig met meerdere gebruikers werken
  • Gemakkelijk uitbreiden naar meer capaciteit
  • Online uitwisseling met je accountant
Online_voordelen_2

Download SnelStart 12

Ervaar zelf hoe eenvoudig SnelStart 12 werkt. Je downloadt en installeert het programma binnen 2 minuten.

Wat is SnelStart Web?

Naast SnelStart 12 kun je werken met SnelStart Web. Dit is de webversie van SnelStart. Web is minder uitgebreid, maar via smartphone, desktop en tablet log je overal ter wereld eenvoudig in.

Als je werkt met inStap of inKaart dan beschik je in SnelStart Web over alle functionaliteiten. Gebruik je inBalans, inZicht, inControle of inKaart? Dan zijn sommige geavanceerde functionaliteiten alleen beschikbaar in SnelStart 12.

Alles wat je in SnelStart 12 doet, wordt automatisch overgenomen in SnelStart Web. En andersom. 

SnelStart Web - 1 - Kleiner

annette-contact-inorde

We staan voor je klaar

Wil je weten wat SnelStart 12 voor jouw bedrijf kan betekenen? Of heb je vragen?

Aarzel niet om contact op te nemen, we helpen je graag! Bel een van onze productadviseurs via 0222 36 30 60 of klantenservice@snelstart.nl.


Meestgestelde vragen

Is het installeren ingewikkeld?

SnelStart maakt boekhouden makkelijk en dat begint al bij de installatie. Je downloadt en installeert het programma eenmalig en kunt direct aan het werk.

Het downloaden werkt heel eenvoudig. Klik op de  downloadpagina op de knop 'Download nu SnelStart' en de download start. Binnen een minuut staat het bestand voor je klaar om te installeren. De installatie is ook binnen 2 minuten gepiept.

Hoe weet ik of ik de laatste versie van SnelStart 12 gebruik?

We hebben een handige automatische updateservice. Zo hoef je nooit meer zelf te controleren of er al een nieuwe versie beschikbaar is. Elke nieuwe versie wordt op de achtergrond geïnstalleerd terwijl je werkt. Even opnieuw opstarten en je bent weer up-to-date.

Ik werk nog met SnelStart 11. Hoe stap ik over?

Werk je nog met SnelStart 11 of ouder? Dan is nu het moment om over te stappen. Met SnelStart 12 wordt boekhouden namelijk echt makkelijker:

1. Volledig automatisch afschriften inlezen.
2. Bestanden opslaan als bijlage bij je boekingen.
3. Je administratie lokaal of veilig in de cloud.
4. Financieel dashboard op tablet, telefoon of laptop met online administratie.

Nieuwsgierig? Lees hoe je de overstap naar SnelStart 12 zo soepel mogelijk laat verlopen op onze overstappagina.

Is mijn computer geschikt voor SnelStart?

Weten waar je computer of laptop minimaal aan moet voldoen om SnelStart te gebruiken? Bekijk dan de systeemeisen.

Hoe weet ik wat nieuw is in SnelStart?
Wij blijven onze software voortdurend verbeteren. In de releasenotes lees je welke nieuwe functionaliteiten we hebben toegevoegd en welke punten zijn opgelost.
Wat is het verschil tussen SnelStart Web en SnelStart 12?

SnelStart Web is de webversie van SnelStart. Web is overal te gebruiken. Via smartphone, desktop, tablet log je overal ter wereld in.

SnelStart 12 is de desktopversie. Deze download je op je computer. De desktopversie is een stuk uitgebreider en biedt meer opties. Het programma zelf staat weliswaar lokaal opgeslagen, maar je kunt gewoon werken in alle online administraties.

Alles wat je in SnelStart 12 doet, wordt automatisch overgenomen in SnelStart Web. En andersom. Je kunt nagenoeg je hele administratie in SnelStart Web voeren. 

Als je werkt met inStap of inKaart dan kun je álles met SnelStart Web. Werk je met inBalans, inZicht, inControle of inHandel? Dan beschik je in SnelStart 12 over iets meer functionaliteiten dan in SnelStart Web.

Wat is SnelStart 12 Plus?
SnelStart 12 Plus is gemaakt voor gebruikers die géén Microsoft-applicatie gebruiken (zoals Apple-gebruikers). SnelStart 12 Plus is een online omgeving waarin SnelStart 12 is geïnstalleerd. Je hoeft SnelStart 12 dan niet meer lokaal op je computer te installeren, waardoor je op elk systeem in SnelStart 12 kunt werken. Hier lees je meer over SnelStart 12 Plus.