Een eigen SnelStart-licentie
De wereld om ons heen verandert, steeds sneller. Moderne oplossingen maken het online (samen)werken efficiënter en effectiever; online en in the cloud werken wordt de standaard. Denk maar aan de privésituatie, waarbij het de normaalste zaak van de wereld is om bankzaken met de smartphone te regelen.
Klaar voor de toekomst
Veiligheid is essentieel bij online werken. Organisaties die online werken faciliteren, moeten zich daarom houden aan strenge wet- en regelgeving. Dit geldt ook voor koppelingen tussen bankrekeningen en boekhoudsystemen, waarbij zeer gevoelige financiële gegevens via een online kanaal worden verstrekt. Met de nieuwe SnelStart Bankkoppeling waarborgen we de online veiligheid voor nu én in de toekomst.
De laatste technieken en veiligheidsstandaarden
De nieuwe SnelStart Bankkoppeling is gebaseerd op de laatste technieken en veiligheidsstandaarden. Onderdeel van deze toekomstbestendige, veilige werkwijze is dat je persoonlijk toestemming geeft voor het digitaal delen van je bankgegevens. Het proces voor het verlenen (en ontnemen) van deze toestemming verloopt via de software van SnelStart. Dit werkt alleen als je administratie online staat en wanneer je zelf de eigenaar bent van de bankrekening én de SnelStart-administratie.
We kunnen niet meer om online samenwerken heen
Offline (samen)werken wordt steeds moeilijker, terwijl SnelStart boekhouden graag makkelijk maakt. Mede door de veranderingen in de wet- en regelgeving kunnen we daarom niet meer om online samenwerken heen.
Zorg dat je de nieuwe SnelStart Bankkoppeling kunt activeren
Wil jij (samen met je boekhouder) gebruik blijven maken van de voordelen van je bankkoppeling? Dan heb je een online administratie met een eigen SnelStart-licentie nodig om de SnelStart Bankkoppeling te kunnen activeren.
Onder het kopje 'Vragen over SnelStart-pakketten' vind je informatie die je helpt om het juiste SnelStart-pakket voor jouw onderneming te kiezen.