We kijken terug op een energieke, geslaagde dag, vol kennisuitwisseling en mooie ontmoetingen. In deze digitale goodiebag van Aangenaam 2025 vind je alle informatie terug.
SnelStart Polaris is de veilige en moderne opvolger van desktopversie SnelStart 12 – en later ook van SnelStart Web. Met deze nieuwste versie van SnelStart ben je verzekerd van de modernste technologie, optimale beveiliging en continue doorontwikkeling. Met SnelStart Polaris werk je razendsnel en efficiënt, volledig in de cloud. Zonder onnodig te schakelen tussen verschillende toepassingen.
SnelStart Polaris is beschikbaar voor boekhouders en accountants. Ook steeds meer ondernemers gaan ermee aan de slag.
Digitaal samenwerken met je klanten biedt veel voordelen, zoals minder handmatig werk, meer actuele cijfers en een veilige opslag van gegevens. Daarnaast is het toekomstgericht: in SnelStart Polaris kun je alleen werken met online administraties.
Het Zet die knop 'ON' starterspakket helpt je bij de overstap naar online samenwerken. Je ontvangt een stappenplan, hulpmiddelen en kant-en-klare informatie voor je klanten.
Hier vind je de video's van de plenaire sessies en de productsessies.
Kijk ze nog eens terug of ontdek de sessies die je hebt gemist. Handig!
Over de koers van SnelStart, de overstap naar digitaal samenwerken en SnelStart Polaris.
Bekijk de video
Ervaringen van een kantoor. Interview met Norbert Pot van Belastingadviseur N.G. Pot.
Bekijk de video
Ethisch hacker Edwin van Andel laat zien hoe je je kantoor en klantdata beter beschermt.
Bekijk de video
Productsessie over boekhouden en betalen in SnelStart Polaris.
Bekijk de video
Wil je meer weten over SnelStart Polaris? Schrijf je in voor een gratis webinar via de onderstaande knop.
In het webinar krijg je een live demonstratie van de belangrijkste functies, zoals navigeren, administraties beheren, factureren en realtime banktransacties verwerken. Daarnaast leer je hoe je de start in SnelStart Polaris soepel en gestructureerd aanpakt.
Hulp bij de overstap naar digitaal samenwerken
Je accountmanager helpt je graag persoonlijk bij de overstap naar digitaal samenwerken met je klanten. Tijdens een gesprek bekijk je samen de situatie van jouw kantoor en welke ondersteuning daarbij past.
Wil je graag een afspraak met je accountmanager maken? Of heb je een andere vraag naar aanleiding van het event?
Aarzel niet contact op te nemen. Stuur een berichtje naar accountant@snelstart.nl of bel ons op 0222 36 30 62. We helpen je graag.