Tevreden administratiekantoren
We keken naar de verschillende softwareoplossingen en stelden vast dat een totaaloplossing niet voor handen was. Daarom kozen we voor “best-of-breed” SnelStart, zodat alle software vanuit één online kantooromgeving kan worden ingezet.
SnelStart maakt boekhouden makkelijk
Wil jij meer tijd voor advies, meer klanten kunnen bedienen en altijd inzicht hebben? SnelStart helpt je! Met slimme, betaalbare software.
Online samenwerken
Jouw klant levert online facturen en bonnetjes aan en boekt deze gemakkelijk in. Jij controleert, adviseert en zorgt voor maximaal inzicht in de financiën. Online samenwerken kan altijd en overal. Je bent plaatsonafhankelijk, hoeft niet te wachten op de periodeuitwisseling en houdt tijd over.

Accountantsdashboard
In een oogopslag zie jij welke bedragen er openstaan, welke facturen nog moeten worden geboekt en hoe de klant er financieel voorstaat. Hierdoor kun je klanten nog sneller adviseren en zorgen dat zijn of haar bedrijf nog meer gaat groeien.

Exclusieve trainingen
Niet ieder boekhoudprogramma werkt hetzelfde. Daarom bieden wij trainingen aan, speciaal gericht op jou en jouw medewerkers: van een korte introductietraining tot een op maat gemaakte, persoonlijke in-house training.

Administratiekantoor in de buurt
Na het volgen van de introductiebijeenkomst, dé kennismaking met SnelStart, ontvang jij een persoonlijke certificering en een vermelding op de website. Jij wordt zichtbaar bij jouw doelgroep. SnelStart-klanten uit de buurt kunnen jou zo snel vinden als een adres in Google Maps.
Waarom administratiekantoren voor SnelStart kiezen
Bij SnelStart geen kleine lettertjes, wel een eerlijke prijs.SnelStart Accountant € 38,50 p.m. |
Exact Accountancy Plus v.a. €79,- p.m. |
Twinfield Accountancyregeling v.a. €57,- p.m. |
|
---|---|---|---|
Proefperiode | 30 dagen, loopt automatisch af | 30 dagen, loopt automatisch af | 30 dagen, loopt automatisch af |
Scan & Herken | Gratis | €0,55 per transactie | €0,29 per transactie & €1,- p.m. |
Facturen & Offertes | Onbeperkt | Onbeperkt | Onbeperkt |
Online samenwerken | |||
Software koppelingen | |||
Online administraties | €2,75 per extra administratie | €4,50 per extra administratie | 10 administraties inbegrepen | €5,70 per extra administratie |
Extra gebruikers | Inclusief 2 gebruikers | €10,- per extra gebruiker | Onbeperkt |
Ruim 3.700 slimme administratiekantoren maken al gebruik van ons boekhoudpakket.
Topreviews van SnelStart
Ik kan het iedereen aanraden
Ik heb 10 jaar geleden voor SnelStart gekozen en dat bleek een juiste keus. Mochten er problemen zijn, dan kan ik die meteen voorleggen bij de klantenservice en dan wordt dit ter plekke opgelost. Het programma is duidelijk zonder franjes die je niet nodig hebt. Vanuit SnelStart wordt er steeds aan gewerkt het programma uit te breiden met kleine handige tooltjes. Het programma heeft me nog nooit teleurgesteld en ik ben dus nog steeds tevreden. Een duidelijk overzichtelijk programma dus, dat wilde ik en dat kreeg ik ook. Ik ben nog steeds blij dat ik voor SnelStart gekozen heb. Kan dit dus iedereen aanraden.
Geen enkel pakket is gebruiksvriendelijker
Al meer dan dertig jaar gebruiken wij het softwarepakket van SnelStart naar volle tevredenheid. In de loop der jaren zijn er heel veel bruikbare functionaliteiten bijgekomen die het boekhouden en alles wat daarbij komt kijken, vergemakkelijkt hebben. Zodra we ergens niet uitkomen, kunnen we te allen tijde rekenen op de online chatsupport van SnelStart of andere vorm van assistentie. Bekende problemen worden snel opgepakt en opgelost indien van toepassing. De reden dat we bij SnelStart blijven is omdat er geen enkel pakket gebruiksvriendelijker is dan het pakket van SnelStart. Het stukje online boekhouden willen wij zo gemakkelijk mogelijk houden voor onze relaties. Het gaat hier met name over zzp'ers. Daarbij sluit SnelStart ontzettend goed aan bij ons als administratiekantoor.
Doet wat het moet doen!
Ik gebruik SnelStart al jaren en vindt het een fijn pakket. Prima om mee te werken, doet goed wat het moet doen. De laatste jaren een grote ontwikkeling meegemaakt. Met name de ontwikkeling om samen met je klant online in dezelfde administratie te kunnen werken is zowel bij mij als bij de klant goed ontvangen.
Duidelijk boekhoudpakket
Duidelijk boekhoudpakket, eenvoudige en logische menustructuur. Goede prijs-kwaliteitverhouding, met daarbij keuze uit meerdere opties. Klantvriendelijke en servicegerichte helpdesk. De slogan "moeilijke dingen makkelijk maken" is zeer goed gekozen.
De voordelen
SnelStart helpt jou grip te houden op de cijfers en financiën van klanten. Altijd inzicht en altijd tijd voor advies.Makkelijk boekhouden
SnelStart maakt boekhouden makkelijk. Ook voor ondernemers. Facturen sturen en offertes maken ging nog nooit zo snel.
RGS Ready
Wij zijn RGS Ready! Dankzij de standaard grootboekrekeningen is er minder gedoe bij rapportages.
Btw-overzicht
Geen piekdrukte tijdens de btw-maanden. In één overzicht zie jij welke aangiftes nog verstuurd moeten worden.
Automatische bankkoppelingen
Minder handmatig werk. Minder kans op fouten. Bankafschriften worden automatisch ingelezen en facturen worden meteen geboekt.
Snelle periodevergelijking
Met een paar klikken heb jij een uitgebreide periodevergelijking gemaakt. Handig om je klanten nog beter te adviseren.
Voor ieder kantoor
Of jij nou 30 man personeel hebt of net voor jezelf bent begonnen, SnelStart is er voor ieder administratiekantoor.