Gefeliciteerd met je nieuwe bedrijf!

Vliegende start maken? Razendsnel klantadministraties verwerken? En naast boekhouden nog veel meer automatiseren, zoals jaarrekeningen en rapportages? SnelStart helpt je op weg. Ontdek wat we voor je hebben.

slider-image-2

Je cadeau(s) voor een
vliegende start

Alsjeblieft, 3 leuke en praktische cadeautjes voor een goede start en mooie samenwerking met je klanten:

Mockup_SnelStart_Checklist_7 tips van vakgenoten

Whitepaper: 7 praktische tips van succesvolle vakgenoten

Efficiënter werken kan vaak al met de kleinste veranderingen. 7 succesvolle boekhouders en accountants delen een tip die je hierbij helpt.

Ik wil dit lezen
Mockup_SnelStart_Checklist_6 stappen klanten digitaliseren kantoren

Checklist: in 6 stappen naar een beter verdienmodel

Meer omzet genereren in dezelfde uren. En je klanten blijer maken. Klinkt goed, toch? Steven van Klompenburg vertelt hoe je dit makkelijk in 6 stappen bereikt

Ik wil dit lezen
Mock-up online marketing

Whitepaper: online marketing voor boekhouders

Wat is online marketing en wat kun jij ermee als boekhouder of accountant? Lees deze 6 tips en ontdek hoe je dit succesvol inzet om je bedrijf te laten groeien.

Ik wil dit lezen

SnelStart helpt je groeien

Wil jij ook meer doen in minder tijd? Slim automatiseren en efficiënt samenwerken met je klanten bespaart je vele uren per maand.

Onze begrijpelijke software - voor zowel jou als je klanten - neemt je werk uit handen. Hiermee kun je uitgebreid boekhouden en nog veel meer.

Maak je werk leuker en makkelijker met SnelStart en zorg dat ook je klanten meer plezier in hun administratie krijgen. Het is eenvoudiger dan je denkt.

snelstart software collage
Digitaliseren met Snelstart

Automatiseren een uitdaging? Niet met SnelStart

Voor veel kantoren is digitalisering en automatisering een uitdaging. Toch is het belangrijk, want het zorgt ervoor dat je minder handmatig werk doet, minder fouten maakt en juist meer advies kunt geven. Zo voeg je veel meer waarde toe voor je klanten.

Digitaliseren en automatiseren is eenvoudig met SnelStart. En je staat er niet alleen voor, wij helpen je hiermee.

Dit is wat je krijgt als je kiest voor SnelStart:

  • Begeleiding om je bedrijf te laten groeien
  • Veel tijd voor advies aan klanten
  • Begrijpelijke software voor jezelf én klanten
  • Altijd en overal inzicht, snel bijsturen
  • 'Scan & herken' en gratis mailbox voor je klanten
  • Al vanaf 47,50 per maand
Demo bekijken Adviesgesprek inplannen
Fabienne-Fatima-16

Boekhouden en meer

Voor zowel jou als je klanten is boekhouden een fluitje van een cent met SnelStart Accountant. Onze software is makkelijk te begrijpen voor iedereen.

Boekhoudscherm


Inkoop controle web


web controle mobiel (1)     web controle mobiel (2)

 

De btw- en icp-aangiftes kunnen automatisch worden verstuurd vanuit SnelStart. Hierbij heb je geen eigen certificaat nodig. Daarnaast worden correcties en suppleties automatisch berekend.

Met RGS werk je efficiënter, omdat alle administraties gekoppeld zijn aan een standaard schema. Door de automatische koppeling met RGS-codes kun je sneller en beter rapporteren. Gegevens tussen verschillende systemen zijn makkelijker uit te wisselen en hierdoor krijg je sneller inzicht.

In SnelStart kun je eenvoudig je grootboekschema koppelen aan RGS en zo de automatiseringsgraad verhogen.

SnelStart koppelt met de volgende banken: Rabobank, ABN AMRO, Knab, ING, Triodos en RegioBank. Daarnaast kunnen diverse handmatig gedownloade afschriftbestanden worden ingelezen om het bankboek automatisch te boeken.

Je werkt eenvoudig online samen met klanten. Jij en je klanten hebben altijd en overal toegang tot de boekhouding van je klant.

werkvoorraad dashboard

 

Klanten kunnen met de geïntegreerde 'scan & herken'-functionaliteit al hun inkoopbonnen en verkoopfacturen uploaden, zonder limiet.

Met een SnelStart-mailbox kunnen ondernemers de facturen die per e-mail binnenkomen automatisch laten doorsturen naar hun administratie. Ondernemers krijgen zo’n mailbox bij elke administratie in hun SnelStart-abonnement. Als boekhouder/accountant ontvang je maar liefst drie SnelStart-mailboxen die je gratis kunt inzetten voor je eigen (bedrijfs)administraties.

Wanneer je online samenwerkt met klanten, kun je de werkvoorraad monitoren in een overzichtelijk dashboard. Verder biedt SnelStart een dashboard voor ondernemers waarop ze inzicht krijgen in de liquiditeitspositie, openstaande posten, omzet- en resultaatontwikkeling.

Ook de kolommenbalans, periodebalans en periodevergelijking bieden een compleet zicht op de administratie.

Dashboard

werkvoorraad dashboard


Kolommenbalans

Doordat je in de applicatie in staat bent om herinneringen en aanmaningen te sturen naar klanten, heb je meer grip op je debiteurenpositie.

Wil je je klanten goed adviseren, maar kost de voorbereiding veel tijd? Zoek je naar een oplossing om efficiënter jaarrekeningen en rapportages op te stellen? Met SnelStart Rapporten geef je klanten snel inzicht in de prestaties van hun bedrijf. Je kunt het inrichten zoals je wilt.

Lees hier meer over SnelStart Rapporten.

Kopie van Hoofdtemplate smal - oranje rand (2)

Functionaliteiten en mogelijkheden

 
Accountant 47,50 per maand Probeer nu gratis
Functionaliteiten
Onbeperkt inkoopfacturen aanleveren via eigen mailbox
Onbeperkt factureren
Eenvoudige offertes maken
Overzichtelijk financieel dashboard
Onbeperkt bonnen scannen via app
Onbeperkt aantal bankkoppelingen
Onbeperkt bankafschriften inlezen
Scan- & herkenfunctionaliteit
Relaties en artikelen beheren
Samenwerken met boekhouder
Btw-verlegd factureren
Relatiegegevens ophalen bij Handelsregister KVK
Belastingmonitor
Factureren binnen EU met buitenlandse btw
Factuur kopiëren naar nieuwe- of creditfactuur
Eenvoudige betalingsherinneringen
Inzicht in factuurhistorie van relaties
Kolommenbalans
Facturen sturen met IDEAL betaallink
Btw-aangifte in één klik
ICP-aangifte in één klik
Gegevens uitwisselen van en naar Excel
Balans- en resultaatoverzicht
Onbeperkt boekhouden
Onbeperkt aantal artikel omzetgroepen
Btw-verlegd factureren met G-rekening
Meerdere verkoopsjablonen
Kasboekingen maken
Grootboekrekening koppelen aan inkoopfacturen
Uitgebreide offertes maken
Prijsafspraken instellen
Werken met actieprijzen en staffelkorting
Marge-artikelen factureren
Abonnementen (periodiek) factureren
Herinneringen en aanmaningen versturen met dossiervorming
Overzicht van artikel- en betalingshistorie per relatie
Transitorisch boeken
Pakbonnen, bevestigingen en werkbonnen
Werken met kostenplaatsen
Meerdere periodes met elkaar vergelijken
Orders kopiëren naar nieuwe- of creditorder
Meerdere relaties in één keer factureren
Verzamelfacturen per relatie
Samengestelde artikelen (assembleren)
Periodebalans
Backorders
Deelleveringen
Order- en bestelhistorie per leverancier
Inkoopwaarde en voorraadlijsten
Financieel voorraadbeheer
Inkopen
Verkooporderbeheer
Webshopkoppeling
Pakketverzender
Automatische besteladviezen
Werken met barcodes
Digitaal orderpicken
Pick en bulklocaties
Afmetingen en gewichten
Bijlagen toevoegen aan boekingen
Btw-aangifte berekenen en versturen
Toegang tot de online administratie(s) van jouw klanten
Online blokkeren van periodes ter controle met notificaties naar de klant
Simpele uitwisseling van klantadministraties
Door jou aangebrachte wijzigingen inzichtelijk voor je klant
Klant- en leveranciersgegevens beheren
Klantgegevens ophalen bij Handelsregister KVK
Rapportages
Factuur afdrukken en mailen
Artikelbestand bijhouden
Onbeperkt aantal artikelomzetgroepen
Uitgebreid zoeken in boekingen
Schermindeling (verkoop- en inkoopvenster) naar eigen voorkeur aanpasbaar
Directe bankkoppeling maken met Rabobank, ING, ABN AMRO, Triodos, Knab of Regiobank
Afschriften automatisch inlezen & boeken
Incasso- en betaalbestanden naar jouw bank versturen
Stamgegevens en overzichten naar Excel exporteren
Gegevens importeren
Offertes afdrukken / mailen
Kopiëren naar creditnota's
Extra velden aanmaken
Prijs per extra online administratie p/m
3,-
Gebruikers inbegrepen
2
Prijs per extra gebruiker p/m
6,-
Toon alle functionaliteiten

Samen maken we je werk leuker en makkelijker

Bij SnelStart maken we moeilijke dingen makkelijk. Dat is onze missie. Onze klanten staan echt centraal. Met die gedachte maken we onze software elke dag weer een stukje beter.

Weten wat SnelStart voor jouw kantoor kan betekenen? We helpen je graag. Bel met een van onze adviseurs via 0222 36 30 62 of mail naar accountant@snelstart.nl.

  • SnelStart ontwikkelt al ruim 40 jaar boekhoudsoftware
  • Ruim 60 deskundige medewerkers op de klantenservice
  • Meer dan 140.000 tevreden klanten
Demo bekijken Adviesgesprek inplannen
Accountant-Boekhouden-5