Vliegende start maken? Razendsnel klantadministraties verwerken? En naast boekhouden nog veel meer automatiseren, zoals jaarrekeningen en rapportages? SnelStart helpt je op weg. Ontdek wat we voor je hebben.
Alsjeblieft, 3 leuke en praktische cadeautjes voor een goede start en mooie samenwerking met je klanten:
Efficiënter werken kan vaak al met de kleinste veranderingen. 7 succesvolle boekhouders en accountants delen een tip die je hierbij helpt.
Meer omzet genereren in dezelfde uren. En je klanten blijer maken. Klinkt goed, toch? Steven van Klompenburg vertelt hoe je dit makkelijk in 6 stappen bereikt
Wat is online marketing en wat kun jij ermee als boekhouder of accountant? Lees deze 6 tips en ontdek hoe je dit succesvol inzet om je bedrijf te laten groeien.
Wil jij ook meer doen in minder tijd? Slim automatiseren en efficiënt samenwerken met je klanten bespaart je vele uren per maand.
Onze begrijpelijke software - voor zowel jou als je klanten - neemt je werk uit handen. Hiermee kun je uitgebreid boekhouden en nog veel meer.
Maak je werk leuker en makkelijker met SnelStart en zorg dat ook je klanten meer plezier in hun administratie krijgen. Het is eenvoudiger dan je denkt.
Voor veel kantoren is digitalisering en automatisering een uitdaging. Toch is het belangrijk, want het zorgt ervoor dat je minder handmatig werk doet, minder fouten maakt en juist meer advies kunt geven. Zo voeg je veel meer waarde toe voor je klanten.
Digitaliseren en automatiseren is eenvoudig met SnelStart. En je staat er niet alleen voor, wij helpen je hiermee.
Voor zowel jou als je klanten is boekhouden een fluitje van een cent met SnelStart Accountant. Onze software is makkelijk te begrijpen voor iedereen.
De btw- en icp-aangiftes kunnen automatisch worden verstuurd vanuit SnelStart. Hierbij heb je geen eigen certificaat nodig. Daarnaast worden correcties en suppleties automatisch berekend.
Met RGS werk je efficiënter, omdat alle administraties gekoppeld zijn aan een standaard schema. Door de automatische koppeling met RGS-codes kun je sneller en beter rapporteren. Gegevens tussen verschillende systemen zijn makkelijker uit te wisselen en hierdoor krijg je sneller inzicht.
In SnelStart kun je eenvoudig je grootboekschema koppelen aan RGS en zo de automatiseringsgraad verhogen.
SnelStart koppelt met de volgende banken: Rabobank, ABN AMRO, Knab, ING, Triodos en RegioBank. Daarnaast kunnen diverse handmatig gedownloade afschriftbestanden worden ingelezen om het bankboek automatisch te boeken.
Je werkt eenvoudig online samen met klanten. Jij en je klanten hebben altijd en overal toegang tot de boekhouding van je klant.
Klanten kunnen met de geïntegreerde 'scan & herken'-functionaliteit al hun inkoopbonnen en verkoopfacturen uploaden, zonder limiet.
Met een SnelStart-mailbox kunnen ondernemers de facturen die per e-mail binnenkomen automatisch laten doorsturen naar hun administratie. Ondernemers krijgen zo’n mailbox bij elke administratie in hun SnelStart-abonnement. Als boekhouder/accountant ontvang je maar liefst drie SnelStart-mailboxen die je gratis kunt inzetten voor je eigen (bedrijfs)administraties.
Wanneer je online samenwerkt met klanten, kun je de werkvoorraad monitoren in een overzichtelijk dashboard. Verder biedt SnelStart een dashboard voor ondernemers waarop ze inzicht krijgen in de liquiditeitspositie, openstaande posten, omzet- en resultaatontwikkeling.
Ook de kolommenbalans, periodebalans en periodevergelijking bieden een compleet zicht op de administratie.
Doordat je in de applicatie in staat bent om herinneringen en aanmaningen te sturen naar klanten, heb je meer grip op je debiteurenpositie.
Wil je je klanten goed adviseren, maar kost de voorbereiding veel tijd? Zoek je naar een oplossing om efficiënter jaarrekeningen en rapportages op te stellen? Met SnelStart Rapporten geef je klanten snel inzicht in de prestaties van hun bedrijf. Je kunt het inrichten zoals je wilt.
Lees hier meer over SnelStart Rapporten.
Accountant 47,50 per maand Probeer nu gratis |
|
---|---|
Functionaliteiten | |
Onbeperkt inkoopfacturen aanleveren via eigen mailbox |
|
Onbeperkt factureren |
|
Eenvoudige offertes maken |
|
Overzichtelijk financieel dashboard |
|
Onbeperkt bonnen scannen via app |
|
Onbeperkt aantal bankkoppelingen |
|
Onbeperkt bankafschriften inlezen |
|
Scan- & herkenfunctionaliteit |
|
Relaties en artikelen beheren |
|
Samenwerken met boekhouder |
|
Btw-verlegd factureren |
|
Relatiegegevens ophalen bij Handelsregister KVK |
|
Belastingmonitor |
|
Factureren binnen EU met buitenlandse btw |
|
Factuur kopiëren naar nieuwe- of creditfactuur |
|
Eenvoudige betalingsherinneringen |
|
Inzicht in factuurhistorie van relaties |
|
Kolommenbalans |
|
Facturen sturen met IDEAL betaallink |
|
Btw-aangifte in één klik |
|
ICP-aangifte in één klik |
|
Gegevens uitwisselen van en naar Excel |
|
Balans- en resultaatoverzicht |
|
Onbeperkt boekhouden |
|
Onbeperkt aantal artikel omzetgroepen |
|
Btw-verlegd factureren met G-rekening |
|
Meerdere verkoopsjablonen |
|
Kasboekingen maken |
|
Grootboekrekening koppelen aan inkoopfacturen |
|
Uitgebreide offertes maken |
|
Prijsafspraken instellen |
|
Werken met actieprijzen en staffelkorting |
|
Marge-artikelen factureren |
|
Abonnementen (periodiek) factureren |
|
Herinneringen en aanmaningen versturen met dossiervorming |
|
Overzicht van artikel- en betalingshistorie per relatie |
|
Transitorisch boeken |
|
Pakbonnen, bevestigingen en werkbonnen |
|
Werken met kostenplaatsen |
|
Meerdere periodes met elkaar vergelijken |
|
Orders kopiëren naar nieuwe- of creditorder |
|
Meerdere relaties in één keer factureren |
|
Verzamelfacturen per relatie |
|
Samengestelde artikelen (assembleren) |
|
Periodebalans |
|
Backorders |
|
Deelleveringen |
|
Order- en bestelhistorie per leverancier |
|
Inkoopwaarde en voorraadlijsten |
|
Financieel voorraadbeheer |
|
Inkopen |
|
Verkooporderbeheer |
|
Webshopkoppeling |
|
Pakketverzender |
|
Automatische besteladviezen |
|
Werken met barcodes |
|
Digitaal orderpicken |
|
Pick en bulklocaties |
|
Afmetingen en gewichten |
|
Bijlagen toevoegen aan boekingen |
|
Btw-aangifte berekenen en versturen |
|
Toegang tot de online administratie(s) van jouw klanten |
|
Online blokkeren van periodes ter controle met notificaties naar de klant |
|
Simpele uitwisseling van klantadministraties |
|
Door jou aangebrachte wijzigingen inzichtelijk voor je klant |
|
Klant- en leveranciersgegevens beheren |
|
Klantgegevens ophalen bij Handelsregister KVK |
|
Rapportages |
|
Factuur afdrukken en mailen |
|
Artikelbestand bijhouden |
|
Onbeperkt aantal artikelomzetgroepen |
|
Uitgebreid zoeken in boekingen |
|
Schermindeling (verkoop- en inkoopvenster) naar eigen voorkeur aanpasbaar |
|
Directe bankkoppeling maken met Rabobank, ING, ABN AMRO, Triodos, Knab of Regiobank |
|
Afschriften automatisch inlezen & boeken |
|
Incasso- en betaalbestanden naar jouw bank versturen |
|
Stamgegevens en overzichten naar Excel exporteren |
|
Gegevens importeren |
|
Offertes afdrukken / mailen |
|
Kopiëren naar creditnota's |
|
Extra velden aanmaken |
|
Prijs per extra online administratie p/m |
3,-
|
Gebruikers inbegrepen |
2
|
Prijs per extra gebruiker p/m |
6,-
|
Bij SnelStart maken we moeilijke dingen makkelijk. Dat is onze missie. Onze klanten staan echt centraal. Met die gedachte maken we onze software elke dag weer een stukje beter.
Weten wat SnelStart voor jouw kantoor kan betekenen? We helpen je graag. Bel met een van onze adviseurs via 0222 36 30 62 of mail naar accountant@snelstart.nl.