Gefeliciteerd met je nieuwe bedrijf!

Vliegende start maken? Razendsnel klantadministraties verwerken? En naast boekhouden nog veel meer automatiseren, zoals jaarrekeningen en rapportages? SnelStart helpt je op weg. Ontdek wat we voor je hebben.


Je cadeau(s) voor een vliegende start

Alsjeblieft, 3 leuke en praktische cadeautjes voor een goede start en mooie samenwerking met je klanten:

checklist_boekhouders_digitaliseren

Whitepaper: 7 praktische tips van succesvolle vakgenoten

Efficiënter werken kan vaak al met de kleinste veranderingen. 7 succesvolle boekhouders en accountants delen een tip die je hierbij helpt.

checklist_boekhouders_digitaliseren

Checklist: in 6 stappen naar een beter verdienmodel

Meer omzet genereren in dezelfde uren. En je klanten blijer maken. Klinkt goed, toch? Steven van Klompenburg vertelt hoe je dit makkelijk in 6 stappen bereikt.

Mock-up online marketing

Whitepaper: online marketing voor boekhouders

Wat is online marketing en wat kun jij ermee als boekhouder of accountant? Lees deze 6 praktische tips en ontdek hoe je dit succesvol inzet om je bedrijf te laten groeien.

SnelStart helpt je groeien

Wil jij ook meer doen in minder tijd? Slim automatiseren en efficiënt samenwerken met je klanten bespaart je vele uren per maand.

Onze begrijpelijke software - voor zowel jou als je klanten - neemt je werk uit handen. Hiermee kun je uitgebreid boekhouden en nog veel meer.

Maak je werk leuker en makkelijker met SnelStart en zorg dat ook je klanten meer plezier in hun administratie krijgen. Het is eenvoudiger dan je denkt.

Visual-3-software-opties3
boekhouder_03

Automatiseren een uitdaging? Niet met SnelStart

Voor veel kantoren is digitalisering en automatisering een uitdaging. Toch is het belangrijk, want het zorgt ervoor dat je minder handmatig werk doet, minder fouten maakt en juist meer advies kunt geven. Zo voeg je veel meer waarde toe voor je klanten.

Digitaliseren en automatiseren is eenvoudig met SnelStart. En je staat er niet alleen voor, wij helpen je hiermee.

Dit is wat je krijgt als je kiest voor SnelStart:

  • Begeleiding om je bedrijf te laten groeien
  • Veel tijd voor advies aan klanten
  • Begrijpelijke software voor jezelf én klanten
  • Altijd en overal inzicht, snel bijsturen
  • 'Scan & herken' en gratis mailbox voor je klanten
  • Al vanaf 47,50 per maand
Demo bekijken Adviesgesprek inplannen
boekhouder werkt met SnelStart

Boekhouden en meer

Eenvoudig boekhouden

Voor zowel jou als je klanten is boekhouden een fluitje van een cent met SnelStart Accountant. Onze software is makkelijk te begrijpen voor iedereen.

Boekhoudscherm


Inkoop controle web


web controle mobiel (1)     web controle mobiel (2)

 

Btw- en icp-aangifte berekenen en versturen

De btw- en icp-aangiftes kunnen automatisch worden verstuurd vanuit SnelStart. Hierbij heb je geen eigen certificaat nodig. Daarnaast worden correcties en suppleties automatisch berekend.

RGS instellen

Met RGS werk je efficiënter, omdat alle administraties gekoppeld zijn aan een standaard schema. Door de automatische koppeling met RGS-codes kun je sneller en beter rapporteren. Gegevens tussen verschillende systemen zijn makkelijker uit te wisselen en hierdoor krijg je sneller inzicht.

In SnelStart kun je eenvoudig je grootboekschema koppelen aan RGS en zo de automatiseringsgraad verhogen.

Afschriften automatisch inlezen en boeken

SnelStart koppelt met de volgende banken: Rabobank, ABN AMRO, Knab, ING, Triodos en RegioBank. Daarnaast kunnen diverse handmatig gedownloade afschriftbestanden worden ingelezen om het bankboek automatisch te boeken.

Toegang tot online administraties van klanten

Je werkt eenvoudig online samen met klanten. Jij en je klanten hebben altijd en overal toegang tot de boekhouding van je klant.

werkvoorraad dashboard

 

Onbeperkt scan & herken voor je klanten

Klanten kunnen met de geïntegreerde 'scan & herken'-functionaliteit al hun inkoopbonnen en verkoopfacturen uploaden, zonder limiet.

Gratis mailboxen

Met een SnelStart-mailbox kunnen ondernemers de facturen die per e-mail binnenkomen automatisch laten doorsturen naar hun administratie. Ondernemers krijgen zo’n mailbox bij elke administratie in hun SnelStart-abonnement. Als boekhouder/accountant ontvang je maar liefst drie SnelStart-mailboxen die je gratis kunt inzetten voor je eigen (bedrijfs)administraties.

Beschikbare dashboards en overzichten

Wanneer je online samenwerkt met klanten, kun je de werkvoorraad monitoren in een overzichtelijk dashboard. Verder biedt SnelStart een dashboard voor ondernemers waarop ze inzicht krijgen in de liquiditeitspositie, openstaande posten, omzet- en resultaatontwikkeling.

Ook de kolommenbalans, periodebalans en periodevergelijking bieden een compleet zicht op de administratie.

Dashboard

werkvoorraad dashboard


Kolommenbalans

Debiteurenbeheer

Doordat je in de applicatie in staat bent om herinneringen en aanmaningen te sturen naar klanten, heb je meer grip op je debiteurenpositie.

*Nieuw* Jaarrekeningen en rapportages

Wil je je klanten goed adviseren, maar kost de voorbereiding veel tijd? Zoek je naar een oplossing om efficiënter jaarrekeningen en rapportages op te stellen? Met SnelStart Rapporten geef je klanten snel inzicht in de prestaties van hun bedrijf. Je kunt het inrichten zoals je wilt.

Lees hier meer over SnelStart Rapporten.

Kopie van Hoofdtemplate smal - oranje rand (2)

Functionaliteiten en mogelijkheden

Bekijk alle functionaliteiten
Accountant
Prijs per maand 47,50
Onbeperkt factureren
Onbeperkt boekhouden
Bijlagen toevoegen aan boekingen
Btw-aangifte berekenen en versturen
Meekijken en controle door SnelStart-gecertificeerde accountant SnelStart-gecertificeerde accountant
Toegang tot de online administratie(s) van jouw klanten Bekijk video Bekijk video
Online blokkeren van periodes ter controle met notificaties naar de klant
Simpele uitwisseling van klantadministraties
Door jou aangebrachte wijzigingen eenvoudig inzichtelijk voor de ondernemer
Klant- en leveranciersgegevens beheren
Klantgegevens ophalen bij Handelsregister KvK
Rapportages
Factuur afdrukken en mailen
Artikelbestand bijhouden
Onbeperkt aantal artikelomzetgroepen
Uitgebreid zoeken in boekingen
Schermindeling (verkoop- en inkoopvenster) naar eigen voorkeur aanpasbaar
Directe bankkoppeling maken met Rabobank, ING, ABN AMRO, Triodos, Knab of Regiobank
Afschriften automatisch inlezen & boeken
Incasso- en betaalbestanden naar jouw bank versturen
Stamgegevens en overzichten naar Excel exporteren
ICP-aangifte berekenen en versturen
Gegevens importeren
Btw-verlegd factureren / G-rekening
Offertes afdrukken / mailen
Kopiëren naar creditnota's
Prijsafspraken instellen
Actieprijzen instellen
Overzicht factuurhistorie van klanten en leveranciers
Extra velden aanmaken
Marge-artikelen factureren
Abonnementen / periodiek factureren
Herinneringen en aanmaningen
Pakbon, bevestiging en werkbonnen afdrukken en mailen
Werken met kostenplaatsen
Meerdere periodes vergelijken
Overzicht van artikel- en betalingshistorie
Orders kopiëren
Meerdere orders in een keer factureren
Verzamelfacturen
Prijs per online administratie per maand (één administratie inbegrepen) € 3,00
Prijs per gebruiker per maand (twee gebruikers inbegrepen) € 6,00

Ontdek welke oplossingen SnelStart Accountant biedt

Vraag gratis en vrijblijvend een demo aan.

Bekijk de demo

Samen maken we je werk leuker en makkelijker

Bij SnelStart maken we moeilijke dingen makkelijk. Dat is onze missie. Onze klanten staan echt centraal. Met die gedachte maken we onze software elke dag weer een stukje beter.

Weten wat SnelStart voor jouw kantoor kan betekenen? We helpen je graag. Bel met een van onze adviseurs via 0222 36 30 62 of mail naar accountant@snelstart.nl.

  • SnelStart ontwikkelt al ruim 40 jaar boekhoudsoftware
  • Ruim 60 deskundige medewerkers op de klantenservice
  • Meer dan 140.000 tevreden klanten
Demo bekijken Adviesgesprek inplannen
Header-11-Annette2