Digitale adresboek

Zoek snel een klant op en de gegevens worden automatisch in SnelStart opgehaald

Een klant invoeren in SnelStart Web

Het aanvullen van je digitale adresboek in SnelStart kan op twee manieren. Via het kopje Relaties in de SnelStart Web en direct tijdens het maken van een factuur. Dankzij de koppeling met het KVK-handelsregister is het aanvullen van je adresboek een eitje. Zoek je klant op en de gegevens worden automatisch in SnelStart opgehaald. 

 

Klant toevoegen via Relaties

  1. Open je online administratie.

  2. Ga naar Relaties en klik op Klanten (of Leveranciers). 

  3. Kies links bovenin voor + Nieuwe klant. 

  4. Typ een naam en scroll door de suggesties die worden getoond. Kies de juiste klant.

  5. Zeker weten of je met een ondernemer te maken hebt? Controleer onder het kopje Bedrijfsgegevens het btw-nummer met de VIES check.

  6. Vul eventueel de extra gegevens aan en schrijf een notitie bij Memo. 

  7. Kies voor opslaan en klaar! 

 

Klant toevoegen via factuur 

  1. Open je online administratie.

  2. Ga naar Facturen en kies links bovenin voor + Nieuwe factuur.

  3. Kies in Stap 1 voor + nieuwe klant. 

  4. Typ een naam en scroll door de suggesties die worden getoond. Kies de juiste klant.

  5. Zeker weten of je met een ondernemer te maken hebt? Klik op meer en controleer het btw-nummer met de VIES check.

  6. Klik op opslaan en voor Kies deze klant. 

  7. De klant is opgeslagen in je digitale adresboek en jij kunt verder met het maken van de factuur. 

 

En door...

Wil je al graag verder met de volgende instructie? Ga dan naar: Start met SnelStart inStap. Let op: we hebben de instructies in een logische volgorde opgezet en we raden je aan om deze volgorde aan te houden.

 

Wist je dat je...

chat3

Vragen? Bel, mail of chat

Kom je er even niet uit? Onze Klantenservice helpt graag. Neem gerust contact met ons op via 0222 36 30 60 of neem een kijkje op het Kennisplein.

Naar Kennisplein