Snel klaar met Scan & Herken

Je administratie doen hoeft geen uren te kosten. Met Scan & Herken zet je facturen en bonnetjes in een paar seconden in je boekhouding. Zo is je administratie altijd up-to-date en houd jij meer tijd over voor ondernemen.

Scan-en-Herken-bonnen-en-facturen-m

SnelStart herkent het voor je

Met Scan & Herken is facturen verwerken eenvoudiger dan ooit. Maak een foto met de SnelStart app of stuur je factuur naar je eigen SnelStart-mailbox. Alle factuurgegevens worden automatisch herkend en verwerkt in je administratie. Jij controleert alleen nog even en je administratie is compleet en altijd up-to-date.

scan-je-factuur
De SnelStart-app

Van bon naar boekhouding in één klik

Facturen en bonnetjes invoeren gaat eenvoudig. Maak een foto van je bonnetje met de SnelStart-app. De software herkent de gegevens en zet de boeking direct klaar in je administratie. Jij controleert alleen nog even en klaar ben je.

Download de app
De SnelStart-mailbox

Mailen naar je boekhouding

Ontvang je facturen via e-mail? Stuur je inkoopfacturen dan direct door naar je eigen SnelStart-mailbox. De gegevens worden automatisch herkend en verwerkt in je administratie. Jij hoeft alleen nog even te checken.

Je kunt bovendien instellen welke e-mailadressen facturen direct naar je administratie mogen sturen. Handig bij leveranciers die vaak facturen mailen.

Stel je mailbox in
inkoopfacturen-sturen-naar-mailbox
herkenning-van-factuur-in-administratie

Slimmer bij elk gebruik

Scan & Herken gebruikt slimme technologie die factuurgegevens automatisch uitleest. Hoe vaker je de functie gebruikt, hoe beter de herkenning wordt. Bovendien wordt de technologie continu doorontwikkeld, zodat je administratie niet alleen sneller maar ook steeds nauwkeuriger en betrouwbaarder verwerkt wordt.

Altijd bij de hand in elk pakket

  • Scan & Herken zit standaard in elk SnelStart-pakket. Je betaalt niets extra’s.
  • Je hebt geen losse koppelingen(zoals go2UBL) nodig.
  • Eenvoudig samenwerken met je boekhouder: jij levert aan, je boekhouder controleert.
Eenvoudig-samenwerken

Facturen verwerken was nog nooit zo makkelijk

Scan-je-factuur

Stap 1: Scan je factuur

Maak met de SnelStart-app een foto van je factuur of verstuur de factuur via je mailbox direct naar je SnelStart-administratie.

factuur-automatisch-verwerken-in-administratie

Stap 2: Laat ons het werk doen

SnelStart leest automatisch alle gegevens uit en zet dit direct klaar in je administratie. Handmatig overtypen is verleden tijd.

Controleer-boeking-en-bevestig

Stap 3: Controleer en rond af

Jij of je boekhouder controleert de boeking en bevestigt deze. Binnen enkele seconden is je administratie compleet en altijd up-to-date.

Hoe kan ik Scan & Herken gebruiken?

Scan & Herken gebruik je eenvoudig met de gratis SnelStart-app of SnelStart-mailbox. Probeer het direct in je eigen administratie en ervaar hoe makkelijk facturen en bonnetjes verwerkt worden. Je betaalt niets extra’s en de functie zit standaard in je pakket.

Meestgestelde vragen

Geen zorgen. Met Scan & Herken in SnelStart heb je direct een betrouwbaar alternatief. De functie zit standaard in elk pakket, kost niets extra en wordt slimmer naarmate je hem vaker gebruikt.

Scan & Herken zit standaard in ieder SnelStart-pakket. Je betaalt dus nooit extra voor deze functie.

Je gebruikt Scan & Herken eenvoudig via de gratis SnelStart-app op iPhone en Android. Daarnaast kun je documenten doorsturen naar je SnelStart-administratie via je SnelStart-mailbox.

In dit Kennispleinartikel lees je hoe Scan & Herken werkt, en hoe je boekingen checkt in je SnelStart-administratie.

Scan & Herken zit standaard in elk SnelStart-pakket. Je betaalt alleen de kosten voor je SnelStart-licentie.

Ja. Jij scant de facturen en je boekhouder kan ze direct inzien en verwerken. Zo werk je makkelijk samen, bespaar je tijd en voorkom je fouten.
contact-block

We helpen je graag

Heb je vragen over Scan & Herken of wil je samen kijken wat het beste werkt in jouw situatie? Onze adviseurs staan voor je klaar. Bel met één van onze adviseurs via 0222 36 30 60 of mail naar klantenservice@snelstart.nl.