Online samenwerken:
efficiënt werken met je klanten

* Er zijn momenteel geen datums beschikbaar.

We nodigen je graag uit voor een van onze events over online samenwerken! Ontdek alles over het digitaliseringsproces en de krachtige tools die SnelStart biedt. Bereik maximale efficiëntie door uniformiteit in je werkprocessen. Kom in contact met vakgenoten, deel je ervaringen en vergroot je netwerk!

Er zijn vier netwerkborrels op verschillende data en locaties. Meld je snel aan voor een event bij jou in de regio!

Exclusief voor SnelStart-klanten!

Schrijf je in
Kopie van Hoofdtemplate smal - oranje rand (2)
* SnelStart is een (boekhoud)software dienstverlener en geen bank. Bankdiensten worden geleverd door onze partner Adyen N.V.
Venster sluiten
Borrel oranje rand

Wat kun je verwachten?

We vertellen je in een uurtje tijd alles over het digitaliseringsproces en de tools die SnelStart hiervoor biedt. Ontdek de diverse SnelStart-pakketten waarmee je jouw klanten kunt ondersteunen. En leer hoe je effectief omgaat met de uitdagingen die je bij klanten tegenkomt. Tijdens de borrel maak je kennis met SnelStart en andere boekhouders en accountants uit je regio.

Nieuwsgierig? We heten je graag van harte welkom bij één van onze events!

Kijk hier voor de locaties en data

Programma

Netwerkborrel Online samenwerken

15:30 - 16:00: inloop

16:00 - 17:00: informatieve sessie

17:00 - 18:00: borrel

Kom langs!

Er zijn vier netwerkevents op prachtige locaties verspreid door het land, waaronder drie SnelStart-kantoren: ons hoofdkantoor in Alkmaar en de twee nieuwe Regiokantoren in Barneveld en Assen


annette-contact-inorde

Heb je er al zin in?

We kijken ernaar uit elkaar weer te zien en te spreken!

Heb je een vraag over de online samenwerken?
Aarzel niet om contact op te nemen, we helpen je graag!

Je kunt bellen met het salesteam op 0222 36 30 62. Stel je liever een vraag via e-mail? Stuur dan een berichtje naar accountant@snelstart.nl.