Van complexe administratie naar eenvoudig inzicht

Is jouw administratie al optimaal geautomatiseerd? Hoe complex je administratie ook is, met SnelStart creëer je rust en inzicht én voorkom je fouten in je boekhouding.

Sneller klaar door minder handmatige handelingen

Veel tijd kwijt aan orderverwerking en betalingen inboeken? Of moet je lang speuren om te herleiden waar je winst (of verlies) precies vandaan komt? Dit zijn allemaal zaken die in SnelStart zijn geautomatiseerd. En er zijn véél meer voordelen.

Met SnelStart minimaliseer je je handmatige handelingen. Je vergeet nooit prijsafspraken en verstuurt razendsnel (abonnements)facturen. Ook handig: je laat je klanten sneller betalen én hebt optimaal inzicht dankzij actuele overzichten. 

Een SnelStart-administratie helpt je simpelweg aan meer tijd en meer succes. Hoe? Bekijk de video!

Tevreden klanten

"De uitbreiding in SnelStart gaf ons meer controle over de inkoop, verkoop en verdeling van de producten."

Thiemo Rijpert, ondernemer

Ontdek de mogelijkheden

Met een SnelStart-administratie heb je meer rust en inzicht. Veel administratief werk kun je automatiseren. Zo minimaliseer je de kans op fouten, bespaar je tijd en zie je altijd je meest actuele cijfers.

Dit is wat je krijgt:

  • In 7 simpele stappen je boekhouding op orde
  • Onbeperkt offertes en facturen versturen
  • Een betere cashflow én meer grip op je cijfers
  • Makkelijk koppelen met je bankrekening
  • Meer inzicht door uitgebreide rapportages
  • Laat klanten sneller betalen met automatische herinneringen en aanmaningen
  • Snel en makkelijk btw-aangifte doen
  • Makkelijk aanmelden en direct starten
Probeer nu gratis
Starten met SnelStart inBalans

Functies en mogelijkheden

Wat kun je allemaal met SnelStart? Bekijk hieronder alle functies en mogelijkheden van het populaire pakket inBalans.

Bekijk alle functionaliteiten
inBalans
Prijs per maand 30,-
Onbeperkt factureren
Eenvoudig offertes maken
Overzichtelijk dashboard
Samenwerken met boekhouder
Relaties en artikelen beheren
Relatiegegevens ophalen bij Handelsregister KvK
Btw-aangifte in één klik
ICP-aangifte in één klik
Betalingsherinneringen instellen
Koppelen met je bankrekening
Onbeperkt boekhouden
Onbeperkt aantal artikel omzetgroepen
Onbeperkt bankafschriften inlezen
Btw-verlegd factureren / G-rekening
Meerdere verkoopsjablonen
Offertes en prijsafspraken maken
Factuur kopiëren naar nieuwe- of creditfactuur
Werken met actieprijzen en staffelkorting
Inzicht in factuurhistorie van relaties
Marge-artikelen factureren
Abonnementen (periodiek) factureren
Herinneringen en aanmaningen versturen met dossiervorming
Overzicht van artikel- en betalingshistorie per relatie
Prijs per online administratie per maand (één administratie inbegrepen) € 2,50
Prijs per gebruiker per maand (één gebruiker inbegrepen) € 5,00

HubSpot Video

Ontdek welke oplossingen SnelStart inBalans biedt

Bekijk de demo

SnelStart inBalans gratis proberen

Probeer gratis

Je kunt SnelStart inBalans 30 dagen lang gratis proberen. Bevalt je nieuwe boekhoudsoftware? Dan activeer je eenvoudig je abonnement.

Je kunt je abonnement op elk moment in je proefperiode activeren. De eerste maand blijft sowieso gratis. Daarna betaal je slechts 30,- per maand.

Activeer je je proefabonnement niet? Dan stopt het automatisch na 30 dagen. Wel zo eerlijk. Klaar om te proberen?

Probeer nu gratis

Waarom SnelStart?

SnelStart ontwikkelt al langer dan 40 jaar boekhoudsoftware voor elk type bedrijf.

 

De klant staat centraal. Met die gedachte proberen we onze software elke dag weer een stukje beter te maken. En hebben we ruim 60 deskundige klantenservicemedewerkers die altijd  voor je klaar staan als je vragen hebt of ergens hulp bij nodig hebt.

 

Meer dan 110.000 ondernemers werken inmiddels met onze boekhoudsoftware. Benieuwd waarom? Word ook klant en ervaar zelf het SnelStart-effect.


annette-contact-inorde

We staan voor je klaar

Wil je weten wat SnelStart voor jouw bedrijf kan betekenen? Of heb je vragen?

Aarzel niet om contact op te nemen, we helpen je graag! Bel een van onze productadviseurs via 0222 36 30 60 of klantenservice@snelstart.nl. We staan altijd voor je klaar, tijdens én na je proefperiode.


Meestgestelde vragen

Ik werk nu met een ander boekhoudpakket, hoe kan ik overstappen?

In de meeste gevallen zet je dit eenvoudig zelf over (of samen met je boekhouder). Als je een complexere administratie hebt, kan dat best lastig zijn. In dat geval kunnen de SnelStart-implementatiepartners je helpen om alle gegevens uit je oude boekhoudpakket over te zetten naar SnelStart. Zo maak je de best mogelijke start naar een makkelijke administratie. 

Hoe ga ik aan de slag met SnelStart?

Je kunt SnelStart heel eenvoudig uitproberen.

1. Meld je aan met je naam, bedrijfsnaam en e-mailadres en ontvangt een e-mail om je gebruikersnaam en wachtwoord aan te maken.

2. Je ontvangt een e-mail om je wachtwoord in te stellen.

3. Log in via web.snelstart.nl en je kunt met je administratie aan de slag.  Om je goed op weg te helpen ontvang je nog enkele e-mails.

Betaal ik per maand of per jaar?

Je kunt je abonnement voor je SnelStart-pakket per maand of per jaar betalen. De abonnementskosten worden vooraf in rekening gebracht.

Verbruikskosten
De verbruikskosten zijn de kosten die eventueel maandelijks bovenop je vaste abonnementskosten komen. Dit zijn de kosten voor extra online administraties of extra gebruikers. De verbruikskosten worden berekend over een maand en worden achteraf gefactureerd. Hier vind je meer informatie over de kosten voor extra gebruikers of extra administraties

Automatische incasso
Als je dat wilt kun je de factuur per automatische incasso betalen. Je factuur wordt 14 dagen na de factuurdatum geïncasseerd. Je kunt de datum voor automatische incasso niet wijzigen. Wij houden de wettelijke termijn van 14 dagen aan. 

Meer informatie over facturen
Meer informatie over facturen vind je op ons kennisplein.

Kan ik SnelStart vrijblijvend uitproberen?

SnelStart kun je een maand lang gratis en vrijblijvend proberen. Is het toch niets voor jou? Dan hoef je niets te doen. Het abonnement wordt pas definitief als je hem zelf activeert.

Ik weet niet zoveel van software: hoe stel ik alles goed in?

Je kunt veel zelf en een boekhouder of accountant die met SnelStart werkt kan je ook helpen. Daarnaast helpen wij je na het starten van je proefabonnement in 7 simpele stappen met het digitaliseren van je administratie.

Kunnen bankgegevens automatisch worden aangeleverd?

Je kunt je bankrekening koppelen aan de administratie in SnelStart. Een bankkoppeling zorgt ervoor dat alle bankmutaties dagelijks op de goede plek in de boekhouding terechtkomen. Hierdoor zie je bijvoorbeeld meteen welke facturen al betaald zijn. En welke inkoopfacturen de klant nog moet betalen. Handig!

Let op: je kunt ING, Knab, Triodos, Rabobank en ABN AMRO koppelen aan SnelStart. Van andere banken kun je de afschriften inlezen en handmatig verwerken.

Kan ik met abonnementfacturen werken?

Absoluut. SnelStart inBalans is uitermate geschikt om van je abonnementen een verdienmodel te maken. Je selecteert eenvoudig welke klanten een factuur moeten krijgen voor welk abonnement. Zo zijn je abonnementsfacturen altijd op tijd. Uiteraard wordt alles automatisch verwerkt in je administratie.

Beschikt SnelStart over debiteurenbeheer?

Met SnelStart stuur je snel herinneringen of aanmaningen en rekeningoverzichten voor vervallen klantfacturen. Dossiervorming is ook meteen goed geregeld.