We staan voor je klaar
Wil je hulp bij de keuze van het juiste pakket?
Aarzel niet om contact op te nemen, we helpen je graag! Bel met onze klantenservice op 0222 36 30 60.
Je vindt je succes-checklist in je mailbox. Veel ondernemers zetten hem al in. Zij hebben nu snel controle over hun boekhouding en optimaal inzicht in hun cijfers. Een van hen is Jeffrey; ervaar net als hem het SnelStart effect.
Bekijk de videoZijn administratie is nu veel makkelijker met minder werk. SnelStart biedt samen met partners standaardoplossingen voor het micro-en kleinbedrijf die voelen als maatwerk, met persoonlijke ondersteuning.
Wil je net als Wilco eenvoudig inzicht in up-to-date cijfers, zodat je snel bij kunt sturen?
Welke van deze 8 manieren pas jij al toe?
Bekijk hieronder welke optie bij je past.
Uitgebreid
boekhouden
Orderbeheer tot in
de puntjes
Complete oplossing voor webshops en handelsbedrijven
Op aanvraagHeb je een vraag over één van onze pakketten?
We beantwoorden hem graag. Bel onze klantenservice: 0222 36 30 60
"Door de uitbreiding in SnelStart kregen we meer controle over de inkoop, verkoop en verdeling van de producten."
Thiemo Rijpert, ondernemer
Je kunt heel veel administratief werk automatiseren. Zo gaat er minder mis, ben je sneller klaar en heb je altijd inzicht in je cijfers.
Je staat er niet alleen voor. Onze supportafdeling met meer dan 60 specialisten en trainers staan elke dag voor je klaar.
SnelStart is hét softwarehuis voor de administratieve, financiële en bedrijfsprocessen in het micro- en kleinbedrijf. Al 40 jaar maken we software voor elk type ondernemer. Van zzp'ers en mkb'ers tot accountants.
Al meer dan 100.000 ondernemers werken met onze software en ervaren dagelijks hoe belangrijk een kloppende administratie is. Wij maken boekhouden makkelijk. Voor iedereen.
Je kunt veel zelf en een boekhouder of accountant die met SnelStart werkt kan je ook helpen. Bij het instellen van de meer ingewikkelde software-oplossingen kan een SnelStart implementatiepartner advies en hulp geven.
Deze partners zijn gespecialiseerd in het koppelen van softwareprogramma's en verzorgen de integratie van alle administratieve onderdelen van je bedrijf. Zo kun je veel meer automatiseren dan je voor mogelijk hield en voldoet je boekhouding altijd aan de eisen van de Belastingdienst.
Zelf alle gegevens overzetten naar een ander pakket kan best lastig zijn. De SnelStart-implementatiepartners kunnen je helpen alle gegevens uit je oude boekhoudpakket over te zetten naar SnelStart. Zo maak je een goede start naar een makkelijke administratie.
Het pakket inHandel is speciaal. Vanwege de vele integraties en specifieke instellingen is het nodig dat een implementatiepartner je helpt bij het instellen van het pakket. De prijs hangt af van de mogelijkheden die je wilt gebruiken. Op onze speciale inHandel-pagina vind je heel veel informatie over dit uitgebreide pakket. Of neem direct contact met ons op.
De pakketten inBalans en inZicht kun je een maand lang gratis en vrijblijvend proberen. Is het toch niets voor jou? Dan hoef je niets te doen. Het abonnement wordt pas definitief als je bevestigt.
Voor de inHandel-producten bieden we geen proefperiode, maar je krijgt wel de eerste maand van ons cadeau! Een proefperiode is niet mogelijk omdat voor dit pakket een speciale implementatie nodig is. Meer weten over inHandel? Kijk dan op onze speciale inHandel-pagina.
Je kunt je abonnement voor je SnelStart-pakket per maand of per jaar betalen. De abonnementskosten worden vooraf in rekening gebracht.
Verbruikskosten
De verbruikskosten zijn de kosten die eventueel maandelijks bovenop je vaste abonnementskosten komen. Dit zijn de kosten voor extra online administraties of extra gebruikers. De verbruikskosten worden berekend over een maand en worden achteraf gefactureerd. Hier vind je meer informatie over de kosten voor extra gebruikers of extra administraties.
Automatische incasso
Als je dat wilt kun je de factuur per automatische incasso betalen. Je factuur wordt 14 dagen na de factuurdatum geïncasseerd. Je kunt de datum voor automatische incasso niet wijzigen. Wij houden de wettelijke termijn van 14 dagen aan.
Meer informatie over facturen
Meer informatie over facturen vind je op ons kennisplein.
Wil je hulp bij de keuze van het juiste pakket?
Aarzel niet om contact op te nemen, we helpen je graag! Bel met onze klantenservice op 0222 36 30 60.