Je boekhouding was nog nooit zo overzichtelijk

De boekhoudtool voor ondernemers die in minder tijd meer inzicht in de cijfers willen.

Gratis uitproberen
Gratis advies: +31 (0222) 36 30 62
Campagne-Header

De meest complete boekhoudsoftware voor ondernemers

Bespaar tijd en voorkom fouten door je administratie te automatiseren. Maak betere beslissingen door realtime inzicht in je cijfers. Werk eenvoudig online samen met je accountant. En dat vanuit één complete tool. Hoe makkelijk is dat?

Supersnel factureren

Heb je een webshop waarin doorlopend orders binnendruppelen? Of verkoop je via meerdere platforms als bol.com en Amazon en zelfs je fysieke winkel? Dan is goed orderbeheer heel belangrijk. Met SnelStart houd je grip op je orders.

Campagne-Factureren
Campagne-Daghandwerk

Zeg dag tegen handwerk

Koppel je administratie aan je bankrekening. Zo worden al je transacties automatisch ingelezen en verwerkt in je administratie. Met de scan & herkenfunctie boek je eenvoudig bonnen en inkoopfacturen in. Boekingen worden automatisch klaargezet. En de btw-aangifte? Die bereken en verstuur je met één klik. 

Gratis uitproberen

Altijd inzicht in je cijfers

Met de kant-en-klare rapportages van SnelStart heb je altijd realtime inzicht in de cijfers van je bedrijf. Zie in één oogopslag welke inkomsten en kosten je kunt verwachten. Zo maak je makkelijk toekomstgerichte keuzes voor je bedrijf.

Campagne-Inzicht
Campagne-Samenwerken

Werk eenvoudig samen

Werk online samen met je boekhouder of accountant. Of je nu de boekhouding volledig uit handen geeft of dat je boekhouder alleen met je meekijkt: bepaal samen wie wat doet.

Koppel je administratie eenvoudig met ruim 300 andere software applicaties. Zoals je salarisadministratie, urenregistratie of CRM-systeem. Zo wordt je administratie nog makkelijker. 

Ik wil een demo

Bekijk alle functionaliteiten

 
inBalans 35,50 per maand Demo bekijken

inZicht 48,50 per maand Demo bekijken

inHandel Prijs op aanvraag Gratis advies
Functionaliteiten
Onbeperkt inkoopfacturen aanleveren via eigen mailbox
Onbeperkt factureren
Eenvoudige offertes maken
Overzichtelijk financieel dashboard
Onbeperkt bonnen scannen via app
Onbeperkt aantal bankkoppelingen
Onbeperkt bankafschriften inlezen
Scan- & herkenfunctionaliteit
Relaties en artikelen beheren
Samenwerken met boekhouder
Btw-verlegd factureren
Relatiegegevens ophalen bij Handelsregister KVK
Belastingmonitor
Factureren binnen EU met buitenlandse btw
Factuur kopiëren naar nieuwe- of creditfactuur
Eenvoudige betalingsherinneringen
Inzicht in factuurhistorie van relaties
Kolommenbalans
Facturen sturen met IDEAL betaallink
Btw-aangifte in één klik
ICP-aangifte in één klik
Gegevens uitwisselen van en naar Excel
Balans- en resultaatoverzicht
Onbeperkt boekhouden
Onbeperkt aantal artikel omzetgroepen
Btw-verlegd factureren met G-rekening
Meerdere verkoopsjablonen
Kasboekingen maken
Grootboekrekening koppelen aan inkoopfacturen
Uitgebreide offertes maken
Prijsafspraken instellen
Werken met actieprijzen en staffelkorting
Marge-artikelen factureren
Abonnementen (periodiek) factureren
Herinneringen en aanmaningen versturen met dossiervorming
Overzicht van artikel- en betalingshistorie per relatie
Transitorisch boeken
Pakbonnen, bevestigingen en werkbonnen
Werken met kostenplaatsen
Meerdere periodes met elkaar vergelijken
Orders kopiëren naar nieuwe- of creditorder
Meerdere relaties in één keer factureren
Verzamelfacturen per relatie
Samengestelde artikelen (assembleren)
Periodebalans
Backorders
Deelleveringen
Order- en bestelhistorie per leverancier
Inkoopwaarde en voorraadlijsten
Financieel voorraadbeheer
Inkopen
Verkooporderbeheer
Webshopkoppeling
Pakketverzender
Automatische besteladviezen
Werken met barcodes
Digitaal orderpicken
Pick en bulklocaties
Afmetingen en gewichten
Bijlagen toevoegen aan boekingen
Btw-aangifte berekenen en versturen
Toegang tot de online administratie(s) van jouw klanten
Online blokkeren van periodes ter controle met notificaties naar de klant
Simpele uitwisseling van klantadministraties
Door jou aangebrachte wijzigingen inzichtelijk voor je klant
Klant- en leveranciersgegevens beheren
Klantgegevens ophalen bij Handelsregister KVK
Rapportages
Factuur afdrukken en mailen
Artikelbestand bijhouden
Onbeperkt aantal artikelomzetgroepen
Uitgebreid zoeken in boekingen
Schermindeling (verkoop- en inkoopvenster) naar eigen voorkeur aanpasbaar
Directe bankkoppeling maken met Rabobank, ING, ABN AMRO, Triodos, Knab of Regiobank
Afschriften automatisch inlezen & boeken
Incasso- en betaalbestanden naar jouw bank versturen
Stamgegevens en overzichten naar Excel exporteren
Gegevens importeren
Offertes afdrukken / mailen
Kopiëren naar creditnota's
Extra velden aanmaken
Prijs per extra online administratie p/m
3,-
3,-
3,-
Prijs per extra gebruiker p/m
6,-
9,50
12,50
Toon volledige vergelijking

Tevreden ondernemers
"Uitstekend boekhoudpakket. Vrijwel alles gaat automatisch. Door de koppeling met de bank hoef ik niets meer te doen om de bankgegevens over te nemen in de boekhouding. De boekhouding kost mij nauwelijks nog tijd."

J. van Gent I Ondernemer

Makkelijk boekhouden

Met de SnelStart boekhoudsoftware wordt boekhouden echt makkelijk. Je kunt veel werk automatiseren. Zo krijg je meer tijd om te ondernemen. Verklein je de kans op fouten en heb je meer inzicht in je cijfers.

Dit is wat je krijgt:

  • Eenvoudig boekhouden met uitgebreide mogelijkheden
  • Onbeperkt gebruik van alle functionaliteiten
  • Persoonlijke support van onze klantenservice
Ik wil een demo
Pakketoverzicht-vierkant
SnelStart inBalans pakket demo preview

Ervaar in 5 minuten hoe compleet het is

Ik wil een demo
DvK (7)
"Het programma is heel makkelijk en overzichtelijk, het wijst zich vanzelf. Een kind kan de was doen."
Fally Hoogesteger
Ondernemer
DvK (6)
“Ik gebruik SnelStart voor een vereniging. Maken en versturen van facturen is eenvoudig. Ook ideaal vind ik het aanmaken van de incasso batches voor de bank.”
Liesbeth
Ondernemer
DvK (5)
“Een prima pakket voor MKB'ers. Alles wat je nodig hebt zit erin. Ook de service is uitstekend. Kortom: aan te bevelen.”
D. van Klaveren
Ondernemer
Campagne-3

Klik, klak, klaar

Uitproberen maar. Je nieuwe boekhoudsoftware is zo aangevraagd, ingesteld en 30 dagen gratis uit te proberen

Bevalt het? Dan activeer je eenvoudig je abonnement. De eerste maand blijft gratis. Daarna betaal je slechts 35,50 per maand.

Activeer je je proefabonnement niet? Dan stopt het automatisch na 30 dagen. Wel zo eerlijk. Klaar om te proberen?

Probeer nu gratis
contact-block

Hulp nodig bij het maken van een keuze?

Wil je weten wat SnelStart voor jouw onderneming kan betekenen? Onze productadviseurs denken graag met je mee. Bel ons op 0222 36 30 62 of plan gratis en vrijblijvend een afspraak.

Meestgestelde vragen

In de meeste gevallen zet je dit eenvoudig zelf over (of samen met je boekhouder). Als je een complexere administratie hebt, kan dat best lastig zijn. In dat geval kunnen de SnelStart-implementatiepartners je helpen om alle gegevens uit je oude boekhoudpakket over te zetten naar SnelStart. Zo maak je de best mogelijke start naar een makkelijke administratie. 

Je kunt SnelStart heel eenvoudig uitproberen.

1. Meld je aan met je naam, bedrijfsnaam en e-mailadres en ontvangt een e-mail om je gebruikersnaam en wachtwoord aan te maken.

2. Je ontvangt een e-mail om je wachtwoord in te stellen.

3. Log in via web.snelstart.nl en je kunt met je administratie aan de slag.  Om je goed op weg te helpen ontvang je nog enkele e-mails.

Je kunt je abonnement voor je SnelStart-pakket per maand of per jaar betalen. De abonnementskosten worden vooraf in rekening gebracht.

Verbruikskosten
De verbruikskosten zijn de kosten die eventueel maandelijks bovenop je vaste abonnementskosten komen. Dit zijn de kosten voor extra online administraties of extra gebruikers. De verbruikskosten worden berekend over een maand en worden achteraf gefactureerd. Hier vind je meer informatie over de kosten voor extra gebruikers of extra administraties

Automatische incasso
Als je dat wilt kun je de factuur per automatische incasso betalen. Je factuur wordt 14 dagen na de factuurdatum geïncasseerd. Je kunt de datum voor automatische incasso niet wijzigen. Wij houden de wettelijke termijn van 14 dagen aan. 

Meer informatie over facturen
Meer informatie over facturen vind je op ons kennisplein.

SnelStart kun je een maand lang gratis en vrijblijvend proberen. Is het toch niets voor jou? Dan hoef je niets te doen. Het abonnement wordt pas definitief als je hem zelf activeert.

Je kunt veel zelf en een boekhouder of accountant die met SnelStart werkt kan je ook helpen. Daarnaast helpen wij je na het starten van je proefabonnement in 7 simpele stappen met het digitaliseren van je administratie.

Je kunt je bankrekening koppelen aan de administratie in SnelStart. Een bankkoppeling zorgt ervoor dat alle bankmutaties dagelijks op de goede plek in de boekhouding terechtkomen. Hierdoor zie je bijvoorbeeld meteen welke facturen al betaald zijn. En welke inkoopfacturen de klant nog moet betalen. Handig!

Let op: je kunt ING, Knab, Triodos, Rabobank en ABN AMRO koppelen aan SnelStart. Van andere banken kun je de afschriften inlezen en handmatig verwerken.

Absoluut. SnelStart inBalans is uitermate geschikt om van je abonnementen een verdienmodel te maken. Je selecteert eenvoudig welke klanten een factuur moeten krijgen voor welk abonnement. Zo zijn je abonnementsfacturen altijd op tijd. Uiteraard wordt alles automatisch verwerkt in je administratie.

Met SnelStart inBalans stuur je snel herinneringen of aanmaningen en rekeningoverzichten voor vervallen klantfacturen. Dossiervorming is ook meteen goed geregeld.