Bespaar tijd en voorkom fouten door je administratie te automatiseren. Maak betere beslissingen door realtime inzicht in je cijfers. Werk eenvoudig online samen met je accountant. En dat vanuit één complete tool. Hoe makkelijk is dat?
Heb je een webshop waarin doorlopend orders binnendruppelen? Of verkoop je via meerdere platforms als bol.com en Amazon en zelfs je fysieke winkel? Dan is goed orderbeheer heel belangrijk. Met SnelStart houd je grip op je orders.
Koppel je administratie aan je bankrekening. Zo worden al je transacties automatisch ingelezen en verwerkt in je administratie. Met de scan & herkenfunctie boek je eenvoudig bonnen en inkoopfacturen in. Boekingen worden automatisch klaargezet. En de btw-aangifte? Die bereken en verstuur je met één klik.
Gratis uitproberenMet de kant-en-klare rapportages van SnelStart heb je altijd realtime inzicht in de cijfers van je bedrijf. Zie in één oogopslag welke inkomsten en kosten je kunt verwachten. Zo maak je makkelijk toekomstgerichte keuzes voor je bedrijf.
Werk online samen met je boekhouder of accountant. Of je nu de boekhouding volledig uit handen geeft of dat je boekhouder alleen met je meekijkt: bepaal samen wie wat doet.
Koppel je administratie eenvoudig met ruim 300 andere software applicaties. Zoals je salarisadministratie, urenregistratie of CRM-systeem. Zo wordt je administratie nog makkelijker.
inBalans 35,50 per maand Demo bekijken |
inZicht 48,50 per maand Demo bekijken |
inHandel Prijs op aanvraag Gratis advies |
|
---|---|---|---|
Functionaliteiten | |||
Onbeperkt inkoopfacturen aanleveren via eigen mailbox |
|
|
|
Onbeperkt factureren |
|
|
|
Eenvoudige offertes maken |
|
|
|
Overzichtelijk financieel dashboard |
|
|
|
Onbeperkt bonnen scannen via app |
|
|
|
Onbeperkt aantal bankkoppelingen |
|
|
|
Onbeperkt bankafschriften inlezen |
|
|
|
Scan- & herkenfunctionaliteit |
|
|
|
Relaties en artikelen beheren |
|
|
|
Samenwerken met boekhouder |
|
|
|
Btw-verlegd factureren |
|
|
|
Relatiegegevens ophalen bij Handelsregister KVK |
|
|
|
Belastingmonitor |
|
|
|
Factureren binnen EU met buitenlandse btw |
|
|
|
Factuur kopiëren naar nieuwe- of creditfactuur |
|
|
|
Eenvoudige betalingsherinneringen |
|
|
|
Inzicht in factuurhistorie van relaties |
|
|
|
Kolommenbalans |
|
|
|
Facturen sturen met IDEAL betaallink |
|
|
|
Btw-aangifte in één klik |
|
|
|
ICP-aangifte in één klik |
|
|
|
Gegevens uitwisselen van en naar Excel |
|
|
|
Balans- en resultaatoverzicht |
|
|
|
Onbeperkt boekhouden |
|
|
|
Onbeperkt aantal artikel omzetgroepen |
|
|
|
Btw-verlegd factureren met G-rekening |
|
|
|
Meerdere verkoopsjablonen |
|
|
|
Kasboekingen maken |
|
|
|
Grootboekrekening koppelen aan inkoopfacturen |
|
|
|
Uitgebreide offertes maken |
|
|
|
Prijsafspraken instellen |
|
|
|
Werken met actieprijzen en staffelkorting |
|
|
|
Marge-artikelen factureren |
|
|
|
Abonnementen (periodiek) factureren |
|
|
|
Herinneringen en aanmaningen versturen met dossiervorming |
|
|
|
Overzicht van artikel- en betalingshistorie per relatie |
|
|
|
Transitorisch boeken |
|
|
|
Pakbonnen, bevestigingen en werkbonnen |
|
|
|
Werken met kostenplaatsen |
|
|
|
Meerdere periodes met elkaar vergelijken |
|
|
|
Orders kopiëren naar nieuwe- of creditorder |
|
|
|
Meerdere relaties in één keer factureren |
|
|
|
Verzamelfacturen per relatie |
|
|
|
Samengestelde artikelen (assembleren) |
|
|
|
Periodebalans |
|
|
|
Backorders |
|
|
|
Deelleveringen |
|
|
|
Order- en bestelhistorie per leverancier |
|
|
|
Inkoopwaarde en voorraadlijsten |
|
|
|
Financieel voorraadbeheer |
|
|
|
Inkopen |
|
|
|
Verkooporderbeheer |
|
|
|
Webshopkoppeling |
|
|
|
Pakketverzender |
|
|
|
Automatische besteladviezen |
|
|
|
Werken met barcodes |
|
|
|
Digitaal orderpicken |
|
|
|
Pick en bulklocaties |
|
|
|
Afmetingen en gewichten |
|
|
|
Bijlagen toevoegen aan boekingen |
|
|
|
Btw-aangifte berekenen en versturen |
|
|
|
Toegang tot de online administratie(s) van jouw klanten |
|
|
|
Online blokkeren van periodes ter controle met notificaties naar de klant |
|
|
|
Simpele uitwisseling van klantadministraties |
|
|
|
Door jou aangebrachte wijzigingen inzichtelijk voor je klant |
|
|
|
Klant- en leveranciersgegevens beheren |
|
|
|
Klantgegevens ophalen bij Handelsregister KVK |
|
|
|
Rapportages |
|
|
|
Factuur afdrukken en mailen |
|
|
|
Artikelbestand bijhouden |
|
|
|
Onbeperkt aantal artikelomzetgroepen |
|
|
|
Uitgebreid zoeken in boekingen |
|
|
|
Schermindeling (verkoop- en inkoopvenster) naar eigen voorkeur aanpasbaar |
|
|
|
Directe bankkoppeling maken met Rabobank, ING, ABN AMRO, Triodos, Knab of Regiobank |
|
|
|
Afschriften automatisch inlezen & boeken |
|
|
|
Incasso- en betaalbestanden naar jouw bank versturen |
|
|
|
Stamgegevens en overzichten naar Excel exporteren |
|
|
|
Gegevens importeren |
|
|
|
Offertes afdrukken / mailen |
|
|
|
Kopiëren naar creditnota's |
|
|
|
Extra velden aanmaken |
|
|
|
Prijs per extra online administratie p/m |
3,-
|
3,-
|
3,-
|
Prijs per extra gebruiker p/m |
6,-
|
9,50
|
12,50
|
"Uitstekend boekhoudpakket. Vrijwel alles gaat automatisch. Door de koppeling met de bank hoef ik niets meer te doen om de bankgegevens over te nemen in de boekhouding. De boekhouding kost mij nauwelijks nog tijd."
J. van Gent I Ondernemer
Met de SnelStart boekhoudsoftware wordt boekhouden echt makkelijk. Je kunt veel werk automatiseren. Zo krijg je meer tijd om te ondernemen. Verklein je de kans op fouten en heb je meer inzicht in je cijfers.
"Het programma is heel makkelijk en overzichtelijk, het wijst zich vanzelf. Een kind kan de was doen."
“Ik gebruik SnelStart voor een vereniging. Maken en versturen van facturen is eenvoudig. Ook ideaal vind ik het aanmaken van de incasso batches voor de bank.”
“Een prima pakket voor MKB'ers. Alles wat je nodig hebt zit erin. Ook de service is uitstekend. Kortom: aan te bevelen.”
Uitproberen maar. Je nieuwe boekhoudsoftware is zo aangevraagd, ingesteld en 30 dagen gratis uit te proberen.
Bevalt het? Dan activeer je eenvoudig je abonnement. De eerste maand blijft gratis. Daarna betaal je slechts 35,50 per maand.
Activeer je je proefabonnement niet? Dan stopt het automatisch na 30 dagen. Wel zo eerlijk. Klaar om te proberen?
Probeer nu gratisWil je weten wat SnelStart voor jouw onderneming kan betekenen? Onze productadviseurs denken graag met je mee. Bel ons op 0222 36 30 62 of plan gratis en vrijblijvend een afspraak.
In de meeste gevallen zet je dit eenvoudig zelf over (of samen met je boekhouder). Als je een complexere administratie hebt, kan dat best lastig zijn. In dat geval kunnen de SnelStart-implementatiepartners je helpen om alle gegevens uit je oude boekhoudpakket over te zetten naar SnelStart. Zo maak je de best mogelijke start naar een makkelijke administratie.
Je kunt SnelStart heel eenvoudig uitproberen.
1. Meld je aan met je naam, bedrijfsnaam en e-mailadres en ontvangt een e-mail om je gebruikersnaam en wachtwoord aan te maken.
2. Je ontvangt een e-mail om je wachtwoord in te stellen.
3. Log in via web.snelstart.nl en je kunt met je administratie aan de slag. Om je goed op weg te helpen ontvang je nog enkele e-mails.
Je kunt je abonnement voor je SnelStart-pakket per maand of per jaar betalen. De abonnementskosten worden vooraf in rekening gebracht.
Verbruikskosten
De verbruikskosten zijn de kosten die eventueel maandelijks bovenop je vaste abonnementskosten komen. Dit zijn de kosten voor extra online administraties of extra gebruikers. De verbruikskosten worden berekend over een maand en worden achteraf gefactureerd. Hier vind je meer informatie over de kosten voor extra gebruikers of extra administraties.
Automatische incasso
Als je dat wilt kun je de factuur per automatische incasso betalen. Je factuur wordt 14 dagen na de factuurdatum geïncasseerd. Je kunt de datum voor automatische incasso niet wijzigen. Wij houden de wettelijke termijn van 14 dagen aan.
Meer informatie over facturen
Meer informatie over facturen vind je op ons kennisplein.