mobile_back_22boost

Makkelijk boekhouden

Als ondernemer besteed je het liefst zo min mogelijk tijd aan je administratie. Hoe je dit doet? Met SnelStart! Onze boekhoudtool laat je makkelijk boekhouden en supersnel factureren. Zo heb jij meer tijd voor je bedrijf.

visual-accountant-ondernemer-2

Je administratie is zo gepiept

Waarschijnlijk ben je niet gaan ondernemen omdat je zo uitkeek naar de boekhouding. Hoe fijn is het dan als je administratie op zeer gebruiksvriendelijke wijze is geautomatiseerd?

Met SnelStart doe je makkelijk je administratie, zonder dat je verstand hoeft te hebben van boekhouden. Offertes, bonnetjes en facturen? Alles is zo gepiept. En voor de kosten hoef je het niet te laten.

Bonnetjes scannen

Stuur zoveel offertes en facturen als je wilt. Je ziet welke facturen nog niet zijn betaald en stuurt eenvoudig een betalingsherinnering.

Offertes versturen 

Je maakt binnen een paar minuten een offerte. Ook als je op locatie bent, eenvoudig op je mobiel of laptop. Je kunt hem direct doorzetten naar je klant en snel omzetten tot factuur.

Proefperiode starten

Facturen en herinneringen versturen

Met SnelStart heb je geen last meer van papieren bonnetjes. Maak een duidelijke foto van je bon en sla hem op. Boek hem direct in je administratie in of sla hem op voor later. De bon gooi je weg, je administratie is weer bij.

Btw-aangifte snel geregeld

Je btw-aangifte zelf doen? In SnelStart regel je het in een paar klikken. Je ziet al tijdens de btw-periode hoeveel je moet afdragen. Zo voorkom je verrassingen. Verzorgt je boekhouder je btw-aangifte? Ook geen probleem!

Functies en mogelijkheden

Wat kun je allemaal met SnelStart? Bekijk hieronder alle functies en mogelijkheden van ons populaire pakket inKaart.

Bekijk alle functionaliteiten
inKaart
Prijs per maand € 18,00
Samenwerken met accountant
Overzichtelijk financieel dashboard
Onbeperkt bonnen scannen via app
Scan- & herkenfunctionaliteit
Onbeperkt aantal bankkoppelingen
Onbeperkt bankafschriften inlezen
Onbeperkt factureren
Btw-verlegd factureren
Factureren binnen EU met buitenlandse btw
Factuur kopiëren naar nieuwe- of creditfactuur
Eenvoudige betalingsherinneringen
Mollie-betaallink toevoegen aan factuur
Eenvoudige offertes maken
Relaties en artikelen beheren
Inzicht in factuurhistorie van relaties
Relatiegegevens ophalen bij Handelsregister KVK
Kolommenbalans
Btw-aangifte in één klik
ICP-aangifte in één klik
Balans- en resultaatoverzicht
Onbeperkt boekhouden
Onbeperkt aantal artikel omzetgroepen
Btw-verlegd factureren met G-rekening
Meerdere verkoopsjablonen
Extra administratie
Extra gebruiker
Prijs per extra administratie p/m € 3,00
Prijs per extra gebruiker p/m € 3,75

Theo Raatsie-rond

'Zo makkelijk!'

"Met SnelStart is mijn boekhouding niet meer dan een invuloefening. Ik kan het iedere startende ondernemer aanraden."

Rijschool Raatsie

Dave Pastoor-rond

'Mooi geautomatiseerd'

"Gemakkelijk dat ik de facturen vanuit SnelStart kan maken en e-mailen en dat deze gegevens automatisch in mijn boekhouding terecht komen."

Bouwbedrijf Dave Pastoor

Erlinde Kramer-rond

'Vriendelijke service'

"Top-boekhoudprogramma: overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. En nog belangrijker: zeer goede en vriendelijke service."

Jewels with Flair


In 7 stappen je boekhouding op orde 

Je boekhouding in SnelStart is zo opgezet. Beloofd.
In 7 simpele stappen ben je er helemaal klaar voor!

Dit is wat je krijgt:

  • Een maand lang gratis SnelStart proberen
    (Daarna slechts €18,00 per maand)
  • Een kraakheldere videotraining
  • Onbeperkt offertes en facturen versturen
  • Btw-aangifte in één klik
  • Onze supportafdeling staat voor je klaar
Q4_pakket_gratis

Vanaf nu heb je meer tijd om te ondernemen

Probeer SnelStart inKaart 30 dagen gratis en maak gebruik van alle functies. De proeflicentie loopt automatisch af, je zit nergens aan vast. Na de proefperiode betaal je slechts 18,00 per maand.

annette-contact-inorde

We staan voor je klaar

Wil je weten wat SnelStart voor jouw bedrijf kan betekenen? Of heb je vragen?

Aarzel niet om contact op te nemen, we helpen je graag! Bel een van onze productadviseurs via 0222 36 30 60 of klantenservice@snelstart.nl.


Meestgestelde vragen

Waarom kiezen voor SnelStart?

SnelStart ontwikkelt al meer dan 40 jaar boekhoudsoftware voor elk type bedrijf. De klant staat centraal en met die gedachte proberen we onze software elke dag weer een stukje beter te maken.

Al meer dan 110.000 ondernemers werken met SnelStart.

We willen onze klanten echt goed helpen. Daarom hebben we zo'n 60 deskundige klantenservicemedewerkers die veel kennis hebben over de software. Die kun je als klant altijd bellen of mailen als je vragen hebt of ergens hulp bij nodig hebt.

Voor welk type ondernemers is SnelStart?

SnelStart heeft voor elk type ondernemer een geschikt pakket. We zijn er voor startende zzp’ers met een overzichtelijke boekhouding tot mkb-bedrijven met een complexe administratie.

Het pakket SnelStart inKaart -  waar het op deze pagina over gaat - wordt veel gebruikt door loodgieters, elektriciens, monteurs, kappers, visagisten, schoonheidsspecialisten, stucadoors, schilders, glaszetters, adviseurs, consultants, webdesigners en fotografen.

Hoe ga ik aan de slag met SnelStart?

Je kunt SnelStart heel eenvoudig uitproberen.

1. Meld je aan met je naam, bedrijfsnaam en e-mailadres en ontvangt een e-mail om je gebruikersnaam en wachtwoord aan te maken.

2. Je ontvangt een e-mail om je wachtwoord in te stellen.

3. Log in via web.snelstart.nl en je kunt met je administratie aan de slag.  Om je goed op weg te helpen ontvang je nog enkele e-mails.

Kan ik het vrijblijvend uitproberen?

SnelStart kun je een maand lang gratis en vrijblijvend proberen. Is het toch niets voor jou? Dan hoef je niets te doen. Het abonnement stopt vanzelf en wordt pas definitief als je hem zelf activeert.

Moet ik bonnetjes bewaren nadat ik ze heb ingescand met de SnelStart App?

Met de SnelStart App kun je bonnetjes en papieren facturen fotograferen en direct inboeken in je administratie. Als je een duidelijke foto maakt, mag je de bon of factuur daarna weggooien. De Belastingdienst geeft aan dat je ingescande papieren bonnen of facturen niet hoeft te bewaren, mits duidelijk is dat dit de echte factuur of bon is.

Kan ik zelf de btw-aangifte doen?

Jouw btw-aangifte wordt automatisch berekend. Vervolgens stuur je deze met een klik naar de Belastingdienst. Je kunt er voor kiezen om dit in samenwerking met een boekhouder te doen.

Kan ik (online) samenwerken met een boekhouder?

Absoluut. Je hebt de mogelijkheid om je boekhouder een uitnodiging te sturen om online samen te werken. Het administratiekantoor krijgt dan rechten om in je administratie te kijken en te werken.

Zit er een limiet op het aantal offertes en facturen dat ik kan versturen?

Nee. Met SnelStart kun je zoveel offertes en facturen versturen als je wilt. Hier worden geen extra kosten voor gerekend.

Ik werk nu met een ander boekhoudpakket, kan ik makkelijk overstappen?

In de meeste gevallen zet je dit eenvoudig zelf over (of samen met je boekhouder). Bij complexe(re) administraties kunnen de SnelStart-implementatiepartners je helpen om alle gegevens uit je oude boekhoudpakket over te zetten naar SnelStart. Zo maak je een goede start naar een makkelijke administratie.

Is er speciale software nodig om SnelStart te gebruiken?

Je kunt op twee manieren de boekhoudsoftware van SnelStart gebruiken: 

1. Op je computer, met onze desktopmodule SnelStart 12 (download hier).
2. Via je webbrowser of mobiele app, met SnelStart Web

Veel ondernemers houden hun dagelijkse administratie bij via SnelStart Web, omdat dit voor veel handelingen eenvoudiger werkt. Daarnaast is SnelStart web op ieder device (met internetverbinding) te gebruiken.

Je gegevens worden opgeslagen in dezelfde database. Wat je net in SnelStart Web hebt ingevoerd, is direct terug te zien in SnelStart 12 (en omgekeerd). Dit is ook handig wanneer je in SnelStart samenwerkt met je boekhouder.

Is een online administratie veilig?

Online administraties staan veilig in 'the cloud'. Daarmee bedoelen we dat je gegevens zijn opgeslagen op een beveiligde server in een Nederlands datacenter. Bij een online administratie loop je daardoor niet het risico je gegevens te verliezen door bijvoorbeeld brand of diefstal. Het niveau van de beveiligingsmaatregelen rond een centrale server is veel hoger dan thuis of op kantoor.

SnelStart gebruikt het cloudplatform Azure van Microsoft. Microsoft beheert ook de servers van andere grote organisaties, waaronder verzekeringsmaatschappijen, banken, vliegtuigmaatschappijen en overheidsorganisaties. Iedere dag worden back-ups in het datacenter gemaakt. Dan wordt een kopie van de volledige database gemaakt. De servers worden 24 uur per dag en 7 dagen in de week bewaakt en gecontroleerd.

Boekhouden in SnelStart geeft de zekerheid dat alle gegevens altijd veilig bewaard worden. Onze mensen werken dagelijks met de nieuwste technieken. Zo zorgen we voor een veilige administratie, waar je altijd bij kunt.

Kan ik meteen mijn abonnement bevestigen?

Ben je helemaal blij met je nieuwe boekhoudpakket? Je kunt je abonnement al activeren tijdens je proefperiode. Je eerste 30 dagen blijven sowieso gratis.