mobile_back_22boost

Makkelijke boekhouding zzp

Wil je ook zo min mogelijk tijd besteden aan je boekhouding als zzp-er? Dan is SnelStart er voor jou. Met dit boekhoudprogramma voor zzp kun je makkelijk boekhouden, supersnel factureren en heb je meer tijd voor je bedrijf.

Boekhouding zzp is zo gepiept 

Je bent een van de 1,6 miljoen zzp'ers in Nederland. Waarschijnlijk ben je niet gaan ondernemen omdat je zo uitkeek naar de boekhouding.

Met SnelStart doe je makkelijk je administratie, zonder dat je verstand hoeft te hebben van boekhouden. Offertes, bonnetjes en facturen? Alles is zo gepiept. En voor de kosten hoef je het niet te laten.

Visual-ondernemer-5-klein

Tevreden zzp'ers

Met SnelStart is mijn boekhouding niet meer dan een invuloefening. Ik kan het iedere startende ondernemer aanraden."

Dave Pastoor I Dave Pastoor Bouwbedrijf

Wat kun je met SnelStart?

Als zzp'er beschik je over een gebruiksvriendelijk boekhoudpakket met uitgebreide mogelijkheden. Groeit je bedrijf of heb je behoefte aan extra functionaliteiten? Er is altijd een pakket dat bij je past. Met SnelStart kun je:

  • Eenvoudig bonnen inscannen
  • Onbeperkt factureren
  • Op heldere wijze je resultaten inzien
  • Koppelen met je zakelijke rekening
Visual-ondernemer-1

Drie populaire zzp-pakketten

Deze drie boekhoudpakketten worden het meest gebruikt door onze tienduizenden zzp-klanten:

#

inStap

Eenvoudig facturen maken en versturen

12,50 per maand

  • Onbeperkt factureren en offertes maken
  • Factureren in jouw huisstijl
  • Facturen sturen met iDEAL-betaallink
  • Btw-verlegd-facturen
#

inKaart

Makkelijk en slim online boekhouden

18,- per maand

  • Btw- en ICP aangifte doen
  • Inkoopboekingen maken
  • Incasso- en betaalopdrachten
  • Betaalherinneringen sturen
  • + Alles van inStap
#

inBalans

Populair boekhoudpakket incl. debiteurenbeheer

30,- per maand

  • Abonnementsfacturen maken en sturen
  • Prijsafspraken vastleggen per klant of product
  • Herinneringen en aanmaningen
  • + Alles van inKaart
Q4_Gratis_pakket

SnelStart gratis proberen

Je kunt SnelStart 30 dagen lang gratis proberen. Hierbij ontvang je ook een 7-stappenplan voor een extra goede start, een online training en handige e-books.

Bevalt het makkelijk boekhouden als zzp'er? Dan activeer je eenvoudig je abonnement. Dat kan op elk moment in je proefperiode, je eerste maand blijft sowieso gratis. Onze supportafdeling staat tijdens en na je proefperiode voor je klaar.

Als je je abonnement niet activeert, stopt het automatisch na 30 dagen. Klaar om te starten?

Probeer nu gratis
annette-contact-inorde

Persoonlijk advies

Advies over de SnelStart-pakketten of functionaliteiten?
Aarzel niet om contact op te nemen, we helpen je graag! Bel met een van onze productadviseurs via telefoonnummer 0222 36 30 60.

Meestgestelde vragen

Voor wie is SnelStart?

SnelStart heeft voor elk type ondernemer een geschikt pakket. We zijn er voor startende zzp’ers met een overzichtelijke boekhouding tot mkb-bedrijven met een complexe administratie.

SnelStart wordt bijvoorbeeld veel gebruikt door loodgieters, elektriciens, monteurs, kappers, visagisten, schoonheidsspecialisten, stucadoors, schilders, glaszetters, restaurant-eigenaren, winkel-eigenaren, adviseurs, consultants, webdesigners en fotografen.

Kan ik SnelStart gratis proberen?

Ja! Je kunt SnelStart 30 dagen lang gratis proberen. Op elk moment in de proefperiode kun je je échte abonnement activeren, je eerste maand blijft sowieso gratis. Als je je abonnement niet activeert, stopt het automatisch na 30 dagen.

 

Moet ik bonnetjes bewaren nadat ik ze heb ingescand met de SnelStart App?

Met de SnelStart App kun je bonnetjes en papieren facturen fotograferen en direct inboeken in je administratie. Als je een duidelijke foto maakt, mag je de bon of factuur daarna weggooien. De Belastingdienst geeft aan dat je ingescande papieren bonnen of facturen niet hoeft te bewaren, mits duidelijk is dat dit de echte factuur of bon is.

Kan ik zelf de btw-aangifte doen?

Je btw-aangifte wordt in SnelStart automatisch berekend. Vervolgens stuur je deze met een klik naar de Belastingdienst. Je kunt er voor kiezen om dit in samenwerking met een boekhouder te doen.

Kan ik in SnelStart (online) samenwerken met een boekhouder?

Absoluut. Je hebt de mogelijkheid om je boekhouder een uitnodiging te sturen om online samen te werken. Het administratiekantoor krijgt dan rechten om in je administratie te kijken en te werken.

Zit er een limiet op het aantal offertes en facturen dat ik kan versturen?

Nee. Met SnelStart kun je zoveel offertes en facturen versturen als je wilt. Hier worden geen extra kosten voor gerekend.

Ik werk nu met een ander boekhoudpakket, kan ik makkelijk overstappen?

In de meeste gevallen zet je dit eenvoudig zelf over (of samen met je boekhouder). Bij complexe(re) administraties kunnen de SnelStart-implementatiepartners je helpen om alle gegevens uit je oude boekhoudpakket over te zetten naar SnelStart. Zo maak je een goede start naar een makkelijke administratie.

Is er speciale software nodig om SnelStart te gebruiken?

Je kunt op twee manieren de boekhoudsoftware van SnelStart gebruiken: 

1. Op je computer, met onze desktopmodule SnelStart 12 (download hier).
2. Via je webbrowser of mobiele app, met SnelStart Web

In SnelStart 12 heb je de meest uitgebreide mogelijkheden. Klanten met het pakket inBalans, inZicht of inControle werken meestal in SnelStart 12.

Veel ondernemers houden hun dagelijkse administratie bij via SnelStart Web, omdat dit voor veel handelingen eenvoudiger werkt. Daarnaast is SnelStart web op ieder device (met internetverbinding) te gebruiken.

Je gegevens worden opgeslagen in dezelfde database. Wat je net in SnelStart Web hebt ingevoerd, is direct terug te zien in SnelStart 12 (en omgekeerd). Dit is ook handig wanneer je in SnelStart samenwerkt met je boekhouder.

Kan ik hulp krijgen als ik begin met boekhouden via SnelStart?

We helpen je in een aantal stappen je administratie te automatiseren, zodat je er maar minimaal tijd in hoeft te steken.

Kom je er een keer niet uit? We hebben een eigen klantenservice met 60+ productspecialisten die op werkdagen klaar staan om je te helpen. 

Is een online administratie veilig?

Online administraties staan veilig in 'the cloud'. Daarmee bedoelen we dat je gegevens zijn opgeslagen op een beveiligde server in een Nederlands datacenter. Bij een online administratie loop je daardoor niet het risico je gegevens te verliezen door bijvoorbeeld brand of diefstal. Het niveau van de beveiligingsmaatregelen rond een centrale server is veel hoger dan thuis of op kantoor.

SnelStart gebruikt het cloudplatform Azure van Microsoft. Microsoft beheert ook de servers van andere grote organisaties, waaronder verzekeringsmaatschappijen, banken, vliegtuigmaatschappijen en overheidsorganisaties. Iedere dag worden back-ups in het datacenter gemaakt. Dan wordt een kopie van de volledige database gemaakt. De servers worden 24 uur per dag en 7 dagen in de week bewaakt en gecontroleerd.

Boekhouden in SnelStart geeft de zekerheid dat alle gegevens altijd veilig bewaard worden. Onze mensen werken dagelijks met de nieuwste technieken. Zo zorgen we voor een veilige administratie, waar je altijd bij kunt.