Handige koppelingen voor slimme oplossingen

Door je boekhouding in SnelStart te koppelen met andere software
kun jij nog meer in je administratie automatiseren.

Meer tijd over dankzij handige koppelingen

Een bankkoppeling om in- en verkopen automatisch te verwerken, je kassa koppelen zodat je minder handmatig gegevens over moet nemen en onze favoriet: een betaallink om facturen sneller te laten betalen. Allemaal slimme snufjes die jou helpen je administratie snel en makkelijk te verwerken. Er zijn nog veel meer koppelingen, zoals CRM-systemen en koppelingen voor webshops. En alles sluit naadloos aan op je boekhouding in SnelStart.

Op de website staat een overzicht van de koppelingen die je kunt maken met een SnelStart administratie. Bij iedere koppeling vind je informatie over de applicatie, de website van de softwarepartner en contact informatie.

Je ziet het koppelingenoverzicht ook als je inlogt in je administratie.

Let op: Vanuit SnelStart kun je gratis gebruikmaken van koppelingen. Wel kan de partnerpartij een fee vragen voor het gebruik van zijn koppeling. Lees altijd goed de voorwaarden.

 

Stap voor stap

  1. Open je online administratie. Ga naar Koppelingen. Hier zie je een overzicht van de verschillende koppelingen.

  2. Kies de tegel van de softwarepartner waarmee je wilt koppelen en kies voor koppeling instellen. De sleutel wordt gegenereerd.

  3. Kopieer deze sleutel (met de knop Kopieer sleutel naar het klembord).

  4. Ga naar de applicatie van de sofwarepartner en plak de sleutel in het daarvoor bestemde veld.

  5. Nadat de sleutel is opgeslagen kan de externe applicatie, bijvoorbeeld de webshopsoftware, gegevens uitwisselen met jouw administratie in SnelStart.

Bij sommige applicaties verloopt het maken van de koppeling iets anders. Je kunt bij deze applicaties geen sleutel aanmaken en je maakt dan de koppeling via een zogenaamde webhook. De koppeling met SnelStart moet dan gemaakt worden vanaf de site van de softwarepartner. Neem contact op met de betreffende softwarepartner voor meer informatie. 

 

Alle stappen doorlopen? 

Heb je alle 7 stappen doorlopen? Wat fijn, zo houd je straks gemakkelijker je administratie up-to-date en houd je tijd over voor leuke dingen. Gefeliciteerd met je geautomatiseerde administratie!

Heb je een stap overgeslagen of wil je een instructie nog eens bekijken? Bekijk dan deze handige overzichtspagina met alle stappen, e-books en video's. 

 

Check met je accountant of boekhouder

De belangrijkste zaken in je administratie staan nu ingesteld, maar ieder bedrijf is anders. Misschien is er voor jouw bedrijf nog een aanpassing of toevoeging nodig. Het is altijd verstandig om te checken met je boekhouder of accountant of je administratie goed is opgezet. Op deze pagina vind je een accountant of boekhouder bij jou in de buurt.

 

Tevreden over je nieuwe boekhoudsoftware?

Je kunt nu al je abonnement activeren. Je eerste maand blijft gratis. Klik bij 'Taken' op 'Bevestig abonnement' en ervaar direct alle gemakken.

chat3

Vragen? Bel, mail of chat

Kom je er even niet uit? Onze Klantenservice helpt graag. Neem gerust contact met ons op via 0222 36 30 60 of neem een kijkje op het Kennisplein.

Naar Kennisplein