Automatisch bankafschriften verwerken
Je kunt je bankrekening koppelen aan je administratie in SnelStart. Een bankkoppeling zorgt ervoor dat je bankafschriften dagelijks in de boekhouding terechtkomen. Dat betekent dat SnelStart alle bankmutaties, dat zijn de bedragen die op de bedrijfsrekening worden bij- en afgeboekt, automatisch op de goede plek in je boekhouding zet. Zo is een deel van je administratie direct bijgewerkt. Hierdoor zie je bijvoorbeeld meteen welke facturen al betaald zijn. En welke inkoopfacturen je zelf nog moet betalen. Handig!
Je kunt je SnelStart-administratie koppelen aan zakelijke bankrekeningen van diverse banken.
In dit Kennispleinartikel lees je met welke banken je kunt koppelen en hoe je dit doet.
Handmatig bankafschriften inlezen
→ In dit artikel lees je hoe je bankafschriften handmatig in kan lezen.
Door met de btw-aangifte
Je btw-aangifte vergeten is verleden tijd. Met één klik op de knop verstuur je jouw aangifte vanuit SnelStart naar de Belastingdienst.
Tevreden over je nieuwe boekhoudsoftware?
Je kunt nu al je abonnement activeren. Je eerste maand blijft gratis. Klik bij 'Taken' op 'Bevestig abonnement' en ervaar direct alle gemakken.

Vragen? Bel, mail of chat
Kom je er even niet uit? Onze Klantenservice helpt graag. Neem gerust contact met ons op via 0222 36 30 60 of neem een kijkje op het Kennisplein.
Naar Kennisplein