Je kunt op twee manieren werken met SnelStart:
- Op je computer, met onze desktopmodule SnelStart 12 (download hier).
- Via je webbrowser of mobiele app, met SnelStart Web (hier log je in).
Je hoeft niet te kiezen!
Staat jouw administratie online, dan kun je tegelijk in SnelStart 12 en in SnelStart Web je administratie doen. De software haalt de gegevens uit dezelfde database. Wat je net in SnelStart Web hebt ingevoerd, zie je direct terug in SnelStart 12 (en omgekeerd).
Meest uitgebreide boekhoudmogelijkheden
In SnelStart 12 heb je de meest uitgebreide mogelijkheden. Heb je het pakket inBalans, inZicht of inControle, dan werk je meestal in SnelStart 12. Je kunt hierin je administratie online zetten om de samenwerking met je accountant zo makkelijk mogelijk te maken.
Ook met de pakketten inStap en inKaart kun je werkzaamheden uitvoeren in SnelStart 12, al is SnelStart Web voor veel handelingen eenvoudiger.
Veel nieuws in Web
De ontwikkelingen in SnelStart Web gaan snel en er kan steeds meer. Heb je het al een tijdje niet geprobeerd? Ga eens naar web.snelstart.nl en neem een kijkje! Spreek met je accountant of boekhouder af wie welke werkzaamheden uitvoert.

Vragen? Bel, mail of chat
Kom je er even niet uit? Onze Klantenservice helpt graag. Neem gerust contact met ons op via 0222 36 30 60 of neem een kijkje op het Kennisplein.
Naar Kennisplein