Boekstuknummers worden langzaamaan iets uit het verleden. Zeker nu we steeds meer facturen digitaal ontvangen en verzenden. In SnelStart Web wordt er daarom al geen gebruik meer van gemaakt. Zowel in SnelStart Web als in SnelStart 12 kun je bij elke boeking een digitaal bestand toevoegen.
Zo hoef je bestanden niet meer te nummeren, maar staat het document altijd bij de betreffende boeking opgeslagen. Je kunt het dus veel sneller terugvinden.
Facturen en bonnen die je op papier hebt ontvangen moet je, ook als je ze hebt ingescand en aan je boeking hebt toegevoegd, op papier bewaren. Zo voldoe je aan de bewaarplicht van de Belastingdienst. Indien nodig, vind je ze terug bij de datum waarop ze zijn ingevoerd.
Vragen? Bel, mail of chat
Kom je er even niet uit? Onze Klantenservice helpt graag. Neem gerust contact met ons op via 0222 36 30 60 of neem een kijkje op het Kennisplein.
Naar Kennisplein