Mijn klant belt: alle saldo's zijn verdwenen

De klant ziet in het nieuwe jaar geen saldo's in SnelStart 12. Wat is er aan de hand?

Doe een voorlopige jaarafsluiting

In SnelStart 12 staan de saldo's op 1 januari op nul. Sluit eerst het boekjaar af, of doe een voorlopige jaarafsluiting als je nog boekingen moet maken of de btw-aangifte moet doen voor het afgelopen jaar. Na de (voorlopige) jaarafsluiting kan de klant doorwerken in het nieuwe jaar.

In SnelStart Web lopen de saldo's gewoon door in het nieuwe jaar. Je kunt de jaarafsluiting later (laten) doen.

Na de (voorlopige) jaarafsluiting in SnelStart 12 zijn de saldo's in beide modules weer gelijk.

In dit Kennisplein-artikel lees je alle informatie over het saldoverschil.

 

chat3

Vragen? Bel, mail of chat

Kom je er even niet uit? Onze Klantenservice helpt graag. Neem gerust contact met ons op via 0222 36 30 60 of neem een kijkje op het Kennisplein.

Naar Kennisplein