Maak de stap naar meer succes

Genieten van nóg meer voordelen van je geautomatiseerde administratie? Stap over naar inBalans, bespaar extra tijd en behaal makkelijker successen met je bedrijf.

visual-portret3-gespiegeld

Sneller klaar en nóg minder handwerk

Herhaal je telkens dezelfde handelingen? Vaak afspraken opzoeken? Gegevens handmatig verzamelen? Met inBalans gaat dit allemaal automatisch. Zo bespaar je extra tijd.

Laat klanten sneller betalen

Met inBalans stuur je snel herinneringen of aanmaningen en rekeningoverzichten voor vervallen klantfacturen. Dossiervorming is ook meteen goed geregeld.

Abonnementen als verdienmodel

Steeds meer ondernemers verkopen hun product of dienst in abonnementsvorm. Met inBalans heb je hier geen omkijken naar. Je abonnementsfacturen zijn altijd op tijd bij de klant.

Wat krijg je extra met inBalans?

  • Marge-artikelen factureren
  • Debiteurenbeheer met dossiervorming
  • Onbeperkt aantal artikel omzetgroepen
  • Onbeperkt bankafschriften inlezen
  • Abonnementen (periodiek) factureren
  • Automatische berekening btw-aangifte
  • Onbeperkt offertes en prijsafspraken maken(in SnelStart 12)
  • Uitgebreide rapportages
inBalans
35,50per maand
Werken met SnelStart inBalans

Maak de stap naar inBalans

Wil jij ook genieten van de voordelen van een geautomatiseerde administratie en daarmee extra tijd besparen? Maak dan nu de stap naar inBalans. Ga naar 'Mijn SnelStart' via SnelStart Web en kies bij 'Abonnementen' voor inBalans. 

Na het maken van de volgende stap niet overtuigd? Dan kun je altijd weer terug.

 

Nu upgraden

Meestgestelde vragen

Hoe kan ik upgraden naar inBalans?

In 3 simpele stappen zet je je huidige pakket om naar het inBalans pakket:

  1. Log in op SnelStart Web via web.snelstart.nl/login
  2. Klik rechtsboven op je e-mailadres en vervolgens op 'Mijn SnelStart'
  3. Kies bij 'Abonnementen' voor 'Wijzig', selecteer inBalans en bevestig
Blijft mijn huidige administratie bestaan als ik voor inBalans kies?

Als je overstapt naar het inBalans pakket, blijft alles in je administratie zoals het is. Je hoeft daar niks aan te veranderen en je kuntdirect verder werken. 

Alleen de nieuwe functionaliteiten die vanaf het inBalans pakket beschikbaar zijn, zoals uitgebreid debiteurenbeheer. Kostenplaatsen en/of prijsafspraken zul je moeten inrichten.

Kan ik alle functionaliteiten uit mijn huidige pakket blijven gebruiken?

Ja, alleen de nieuwe functionaliteiten zoals uitgebreid debiteurenbeheer. Kostenplaatsen, prijsafspraken zul je moeten inrichten. Doorloop hiervoor de stappen op deze pagina om je administratie succesvol in te richten. 

Wat betaal ik extra als ik kies voor inBalans?

Werk je momenteel met SnelStart inStap? Dan ga je voor het inBalans pakket 22 euro extra per maand betalen. Werk je momenteel met SnelStart inKaart dan betaal je slechts 16 euro extra per maand. 

Voor dit extra bedrag ontvang je onder andere de volgende extra's.

  • De mogelijkheid om razendsnel (abonnement)facturen te versturen
  • Een geautomatiseerd debiteurenbeheer in te stellen
  • Kortingen en prijsafspraken automatisch te verwerken op offertes en facturen
  • De mogelijkheid om met marge-artikelen te werken
  • Uitgebreide rapportages voor meer inzicht in je bedrijfsresultaat
Kan ik gebruikmaken van een proefperiode?
Het is niet mogelijk om gebruik te maken van een gratis proefperiode. Ben je na het upgraden niet overtuigd? Dan kun je altijd weer terug. 
Wat zijn de extra mogelijkheden van inBalans?

Je blijft profiteren van de functionaliteiten uit je huidige pakket. Daarnaast ontvang je de volgende extra's.

Met SnelStart inBalans verstuur je razendsnel (abonnement)facturen. in de software selecteer je eenvoudig welke klanten een factuur moeten krijgen voor welk abonnement. Zo zijn je abonnementsfacturen altijd op tijd.

Met inBalans automatiseer je het hele debiteurenbeheer. Je verstuurt snel herinneringen, aanmaningen en rekeningoverzichten voor alle vervallen facturen. Dossiervorming - noodzakelijk als een klant uiteindelijk echt niet betaalt - is met inBalans ook meteen goed geregeld. 

Individuele prijsafspraken registreer je eenvoudig in SnelStart. Wie de offerte of factuur ook maakt: de korting wordt er automatisch in verwerkt. Dankzij de factuurhistorie per klant zie je snel de laatste ontwikkelingen.

Met inBalans bereken je de juiste btw op marge-artikelen. Je facturen voldoen aan de eisen en de btw-aangifte wordt automatisch goed berekend.

Contact opnemen met klantenservice

Heb je vragen of wil je meer informatie?

Interesse in het inBalans product maar heb je nog vragen? We helpen je graag. Bel onze product adviseurs op: 0222 36 30 61 en laat je vrijblijvend adviseren.