flying eenvoudig inzicht in administratie

Wilco ging van een complexe administratie naar eenvoudig inzicht

Zijn administratie is nu veel makkelijker en kost hem minder werk. SnelStart biedt samen met partners standaardoplossingen voor het micro-en kleinbedrijf die voelen als maatwerk, met persoonlijke ondersteuning.

Wil je net als Wilco eenvoudig inzicht in up-to-date cijfers, zodat je snel kunt bijsturen?

Ik wil ook eenvoudig inzicht

Zo helpt je administratie je aan succes

Welke van deze 8 manieren pas jij al toe?

HubSpot Video

Voor iedere ondernemer
een passend SnelStart-pakket

Bekijk hieronder welke optie bij je past.

inBalans

Uitgebreid
boekhouden

27,50
27,50
  • Alle standaard boekhoud-functionaliteiten
  • Abonnementsfacturen
  • Marge-artikelen
  • Prijsafspraken per klant
  • Debiteurenbeheer met dossiervorming
  • Uitgebreide rapportages
Meer informatie Probeer gratis

inZicht

Orderbeheer tot in
de puntjes

37,50
37,50
  • Alles van inBalans
  • Compleet orderbeheer
  • Bulkhandelingen
  • Transitorisch boeken
  • Kostenplaatsen
  • Geassembleerde producten
Meer informatie Probeer gratis

inHandel

Complete oplossing voor webshops en handelsbedrijven

Op aanvraag
Op aanvraag
  • Alles van inZicht
  • Koppeling met webshop
  • Deelleveringen en backorders
  • Koppeling met pakketverzender
  • Automatische besteladviezen
  • Digitaal orderpicken
Meer informatie Offerte aanvragen

Een vraag over één van onze pakketten?
We beantwoorden hem graag. Bel onze klantenservice: 0222 36 30 60

En dat is nog niet alles

Je kunt veel administratief werk automatiseren. Zo gaat er minder mis, ben je sneller klaar en heb je altijd inzicht in je cijfers.

  • Sneller klaar door minder handmatige handelingen
  • Direct bijsturen door realtime inzicht in je cijfers
  • Minder fouten door automatisering
  • Verbetering van je cashflow door grip op je cijfers
  • Handig online samenwerken met je accountant
  • Snel de belangrijkste cijfers via financieel dashboard
  • Onbeperkt contact met support-medewerkers
Ik wil ook een makkelijke administratie

Yvon heeft een makkelijke administratie
Person_1

We doen het samen

Je staat er niet alleen voor. Onze supportafdeling met meer dan 60 specialisten en trainers staan elke dag voor je klaar.

SnelStart is hét softwarehuis voor de administratieve, financiële en bedrijfsprocessen in het micro- en kleinbedrijf. Al 40 jaar maken we software voor elk type ondernemer. Van zzp'ers en mkb'ers tot accountants.

Al meer dan 100.000 ondernemers werken met onze software en ervaren dagelijks hoe belangrijk een kloppende administratie is. Wij maken boekhouden makkelijk. Voor iedereen.

Ik wil makkelijk boekhouden op mijn manier

Meestgestelde vragen

We hebben een handig boekje geschreven met informatie over de verschillende pakketten van SnelStart, inclusief voorbeelden van situaties waarin je de verschillende functionaliteiten gebruikt.

In dit boekje lees je wat de diverse pakketten je te bieden hebben. Want er kan meer dan je denkt. Bespaar veel tijd en voorkom fouten met het pakket dat past bij jouw manier van ondernemen. Hier download je het boekje.

Je kunt veel zelf en een boekhouder of accountant die met SnelStart werkt kan je ook helpen. Bij het instellen van de meer ingewikkelde software-oplossingen kan een SnelStart implementatiepartner advies en hulp geven.

Deze partners zijn gespecialiseerd in het koppelen van softwareprogramma's en verzorgen de integratie van alle administratieve onderdelen van je bedrijf. Zo kun je veel meer automatiseren dan je voor mogelijk hield en voldoet je boekhouding altijd aan de eisen van de Belastingdienst.

Zelf alle gegevens overzetten naar een ander pakket kan best lastig zijn. De SnelStart-implementatiepartners kunnen je helpen alle gegevens uit je oude boekhoudpakket over te zetten naar SnelStart. Zo maak je een goede start naar een makkelijke administratie.

Het pakket inHandel is speciaal. Vanwege de vele integraties en specifieke instellingen is het nodig dat een implementatiepartner je helpt bij het instellen van het pakket. De prijs hangt af van de mogelijkheden die je wilt gebruiken. Op onze speciale inHandel-pagina vind je heel veel informatie over dit uitgebreide pakket. Of neem direct contact met ons op

De pakketten inBalans en inZicht kun je een maand lang gratis en vrijblijvend proberen. Is het toch niets voor jou? Dan hoef je niets te doen. Het abonnement wordt pas definitief als je bevestigt.

 

Voor de inHandel-producten bieden we geen proefperiode, maar je krijgt wel de eerste maand van ons cadeau! Een proefperiode is niet mogelijk omdat voor dit pakket een speciale implementatie nodig is. Meer weten over inHandel? Kijk dan op onze speciale inHandel-pagina.

Je kunt je abonnement voor je SnelStart-pakket per maand of per jaar betalen. De abonnementskosten worden vooraf in rekening gebracht.

 

Verbruikskosten

De verbruikskosten zijn de kosten die eventueel maandelijks bovenop je vaste abonnementskosten komen. Dit zijn de kosten voor extra online administraties of extra gebruikers. De verbruikskosten worden berekend over een maand en worden achteraf gefactureerd. Hier vind je meer informatie over de kosten voor extra gebruikers of extra administraties

 

Automatische incasso

Als je dat wilt kun je de factuur per automatische incasso betalen. Je factuur wordt 14 dagen na de factuurdatum geïncasseerd. Je kunt de datum voor automatische incasso niet wijzigen. Wij houden de wettelijke termijn van 14 dagen aan. 

 

Meer informatie over facturen

Meer informatie over facturen vind je op ons kennisplein.

 

annette-contact-inorde

We staan voor je klaar

Wil je hulp bij de keuze van het juiste pakket?
Aarzel niet om contact op te nemen, we helpen je graag! Bel met onze klantenservice op 0222 36 30 60.