Je boekhouding was nog nooit zo overzichtelijk

De boekhoudtool voor ondernemers die in minder tijd meer inzicht in de cijfers willen.

De meest complete boekhoudsoftware voor ondernemers

Bespaar tijd en voorkom fouten door je administratie te automatiseren. Maak betere beslissingen door real-time inzicht in je cijfers. Werk eenvoudig online samen met je accountant. En dat vanuit één complete tool. Hoe makkelijk is dat?

Supersnel factureren

Verstuur snel en onbeperkt offertes en facturen in je eigen huisstijl. Ook wanneer je werkt met abonnementen, prijsafspraken of tweedehands producten. Stuur automatisch herinneringen en aanmaningen om te laat of niet betalende klanten te voorkomen. 

Zeg dag tegen handwerk

Koppel je administratie aan je bankrekening. Zo worden al je transacties automatisch ingelezen en verwerkt in je administratie. Met de scan & herkenfunctie boek je eenvoudig bonnen en inkoopfacturen in. Boekingen worden automatisch klaargezet. En de btw-aangifte? Die bereken en verstuur je met één klik. 

Atijd inzicht in je cijfers

Met de kant-en-klare rapportages van SnelStart heb je altijd real-time inzicht in de cijfers van je bedrijf. Zie in één oogopslag welke inkomsten en kosten je kunt verwachten. Zo maak je makkelijk toekomstgerichte keuzes voor je bedrijf.

Werk eenvoudig samen

Werk online samen met je boekhouder of accountant. Of je nu de boekhouding volledig uit handen geeft of dat je boekhouder alleen met je meekijkt: bepaal samen wie wat doet.

Koppel je administratie eenvoudig met ruim 300 andere software applicaties. Zoals je salarisadministratie, urenregistratie of CRM-systeem. Zo wordt je administratie nog makkelijker. 

Bekijk alle functionaliteiten

Wat kun je allemaal met SnelStart inBalans? Bekijk hieronder álle mogelijkheden.

Bekijk alle functionaliteiten
inBalans
Prijs per maand 35,50
Onbeperkt factureren
Eenvoudig offertes maken
Overzichtelijk dashboard
Samenwerken met boekhouder
Relaties en artikelen beheren
Relatiegegevens ophalen bij Handelsregister KvK
Btw-aangifte in één klik
ICP-aangifte in één klik
Betalingsherinneringen instellen
Koppelen met je bankrekening
Onbeperkt boekhouden
Onbeperkt aantal artikel omzetgroepen
Onbeperkt bankafschriften inlezen
Btw-verlegd factureren / G-rekening
Meerdere verkoopsjablonen
Offertes en prijsafspraken maken
Factuur kopiëren naar nieuwe- of creditfactuur
Werken met actieprijzen en staffelkorting
Inzicht in factuurhistorie van relaties
Marge-artikelen factureren
Abonnementen (periodiek) factureren
Herinneringen en aanmaningen versturen met dossiervorming
Overzicht van artikel- en betalingshistorie per relatie
Prijs per online administratie per maand (één administratie inbegrepen) € 3,00
Prijs per gebruiker per maand (één gebruiker inbegrepen) € 6,00

Tevreden ondernemers

"Uitstekend boekhoudpakket. Vrijwel alles gaat automatisch. Door de koppeling met de bank hoef ik niets meer te doen om de bankgegevens over te nemen in de boekhouding. De boekhouding kost mij nauwelijks nog tijd."

J. van Gent, ondernemer

Makkelijk boekhouden voor jou

Met de SnelStart boekhoudsoftware wordt boekhouden echt makkelijk. Je kunt veel werk automatiseren. Zo krijg je meer tijd om te ondernemen. Verklein je de kans op fouten en heb je meer inzicht in je cijfers. 

Dit is wat je krijgt:

  • Eenvoudig boekhouden met uitgebreide mogelijkheden
  • Onbeperkt gebruik van alle functionaliteiten
  • Persoonlijke support van onze klantenservice
Probeer nu gratis
Eenvoudig boekhouden met uitgebreide mogelijkheden
Preview SnelStart inBalans pakket demo

Ervaar in 5 minuten hoe compleet het is

Ik wil een demo

Nieuwe boekhoudsoftware aanvagen

Klik, klak, klaar

Uitproberen maar. Je nieuwe boekhoudsoftware is zo aangevraagd, ingesteld en 30 dagen gratis uit te proberen

Bevalt het? Dan activeer je eenvoudig je abonnement. De eerste maand blijft gratis. Daarna betaal je slechts 35,50 per maand.

Activeer je je proefabonnement niet? Dan stopt het automatisch na 30 dagen. Wel zo eerlijk. Klaar om te proberen?

Probeer nu gratis

Advies van een SnelStart productadviseur

Hulp nodig bij het maken van een keuze?

Wil je weten wat SnelStart voor jouw onderneming kan betekenen? Onze productadviseurs denken graag met je mee. Bel ons op 0222 36 30 62 of plan gratis en vrijblijvend een afspraak.


Meestgestelde vragen

Ik werk nu met een ander boekhoudpakket, hoe kan ik overstappen?

In de meeste gevallen zet je dit eenvoudig zelf over (of samen met je boekhouder). Als je een complexere administratie hebt, kan dat best lastig zijn. In dat geval kunnen de SnelStart-implementatiepartners je helpen om alle gegevens uit je oude boekhoudpakket over te zetten naar SnelStart. Zo maak je de best mogelijke start naar een makkelijke administratie. 

Hoe ga ik aan de slag met SnelStart?

Je kunt SnelStart heel eenvoudig uitproberen.

1. Meld je aan met je naam, bedrijfsnaam en e-mailadres en ontvangt een e-mail om je gebruikersnaam en wachtwoord aan te maken.

2. Je ontvangt een e-mail om je wachtwoord in te stellen.

3. Log in via web.snelstart.nl en je kunt met je administratie aan de slag.  Om je goed op weg te helpen ontvang je nog enkele e-mails.

Betaal ik per maand of per jaar?

Je kunt je abonnement voor je SnelStart-pakket per maand of per jaar betalen. De abonnementskosten worden vooraf in rekening gebracht.

Verbruikskosten
De verbruikskosten zijn de kosten die eventueel maandelijks bovenop je vaste abonnementskosten komen. Dit zijn de kosten voor extra online administraties of extra gebruikers. De verbruikskosten worden berekend over een maand en worden achteraf gefactureerd. Hier vind je meer informatie over de kosten voor extra gebruikers of extra administraties

Automatische incasso
Als je dat wilt kun je de factuur per automatische incasso betalen. Je factuur wordt 14 dagen na de factuurdatum geïncasseerd. Je kunt de datum voor automatische incasso niet wijzigen. Wij houden de wettelijke termijn van 14 dagen aan. 

Meer informatie over facturen
Meer informatie over facturen vind je op ons kennisplein.

Kan ik SnelStart vrijblijvend uitproberen?

SnelStart kun je een maand lang gratis en vrijblijvend proberen. Is het toch niets voor jou? Dan hoef je niets te doen. Het abonnement wordt pas definitief als je hem zelf activeert.

Ik weet niet zoveel van software: hoe stel ik alles goed in?

Je kunt veel zelf en een boekhouder of accountant die met SnelStart werkt kan je ook helpen. Daarnaast helpen wij je na het starten van je proefabonnement in 7 simpele stappen met het digitaliseren van je administratie.

Kunnen bankgegevens automatisch worden aangeleverd?

Je kunt je bankrekening koppelen aan de administratie in SnelStart. Een bankkoppeling zorgt ervoor dat alle bankmutaties dagelijks op de goede plek in de boekhouding terechtkomen. Hierdoor zie je bijvoorbeeld meteen welke facturen al betaald zijn. En welke inkoopfacturen de klant nog moet betalen. Handig!

Let op: je kunt ING, Knab, Triodos, Rabobank en ABN AMRO koppelen aan SnelStart. Van andere banken kun je de afschriften inlezen en handmatig verwerken.

Kan ik met abonnementfacturen werken?

Absoluut. SnelStart inBalans is uitermate geschikt om van je abonnementen een verdienmodel te maken. Je selecteert eenvoudig welke klanten een factuur moeten krijgen voor welk abonnement. Zo zijn je abonnementsfacturen altijd op tijd. Uiteraard wordt alles automatisch verwerkt in je administratie.

Beschikt SnelStart over debiteurenbeheer?

Met SnelStart inBalans stuur je snel herinneringen of aanmaningen en rekeningoverzichten voor vervallen klantfacturen. Dossiervorming is ook meteen goed geregeld.