Sneller werken door online samenwerken
Bergen papierwerk verwerken is niet meer nodig; online samenwerken gaat verder. Bepaal zelf wie wat doet in de administratie. De klant levert bonnen en facturen direct digitaal aan, jij controleert de administratie, kijkt tussentijds mee en adviseert waar nodig. De administratie wordt continu bijgewerkt en daardoor is er minder piekdrukte in de btw-maanden.
Hoe werkt het?
Met een SnelStart Accountant-licentie kunnen klanten worden uitgenodigd om online samen te werken. Ook kunnen klanten die zelf een SnelStart-licentie hebben jou uitnodigen om online samen te werken. Als administratiekantoor krijg je kosteloos rechten, zodat je altijd bij de administratie van de klant kunt. De administratie is snel te vinden in het overzicht op het startscherm.
Lees hier hoe je stap voor stap een klant toevoegt voor online samenwerken
Lees hier hoe je een klant mét een SnelStart-licentie toevoegt voor online samenwerken
Lees hier hoe klanten jou kunnen toevoegen voor online samenwerken