header-image-2

SnelStart inBusiness

SnelStart inBusiness is hét online portaal voor boekhouders en accountants.

Klaar voor de toekomst met SnelStart inBusiness

De markt verandert. Door automatisering verandert ook jouw rol als boekhouder. Om al je klanten goed te blijven bedienen, is soms meer nodig dan alleen boekhoudwerk. Je rol breidt langzaam uit van boekhouder naar proactieve en strategische financieel adviseur. Met SnelStart inBusiness ben je klaar voor deze nieuwe rol.

kanskit-visual-1

Wat biedt inBusiness?

Concrete hulpmiddelen

Van webinars en online trainingen tot checklists en e-books. Je beschikt over de meest uiteenlopende tools om het voor jou én je klanten makkelijker te maken.

De 4 modules van inBusiness

SnelStart inBusiness telt 4 modules: Samen veilig werken, Samen innoveren, Samen ontwikkelen en Samen meer waarde. Welke module past bij jouw groeifase?

Kies wat bij jouw kantoor past

Dankzij de 4 modules kies je zelf van welke onderdelen je gebruikmaakt.

Neem je klanten mee

Ook je klanten profiteren van slim samenwerken. Die voordelen laat je ze eenvoudig zien.

In ontwikkeling

Zo'n 500 kantoren zitten momenteel in de pilot om inBusiness verder te ontwikkelen. Het aanvragen van de Kanskit - die toegang gaf tot de pilot - is wegens succes niet meer mogelijk. Binnenkort delen we meer informatie met onze klanten over inBusiness. Nu al benieuwd? Neem contact op voor meer informatie.

header-image-2
SnelStart-Kanskit-Mock-up-rechtsom-copy-1

Pak je kans met inBusiness

inBusiness is in september 2022 op kleine schaal uitgerold onder een paar honderd kantoren. Hieronder zie je in hoofdlijnen uit welke modules inBusiness bestaat.

Module 1: Samen veilig werken

In een wereld die draait om data is veiligheid belangrijker dan ooit. Je klanten verlangen naar snelheid en compleet inzicht. Met de module 'Samen veilig werken' werk je met je klant vanuit een cloud-omgeving die voldoet aan de strengste veiligheidseisen. Zo hoef je je alleen bezig te houden met waar het echt omgaat: je klant en zijn bedrijf.

Module 2: Samen innoveren

Digitaal werken neemt een vlucht. Je klanten verwachten op z’n minst dat ze ook met jou online kunnen samenwerken. Met de module 'Samen innoveren' beschik je over oplossingen voor workload, CRM, digitale dossiers, planning en urenregistratie.

Module 3: Samen ontwikkelen

Steeds vaker wordt gestuurd op cijfers. Daardoor hebben je klanten een grotere behoefte aan ondersteuning. Boekhouden kun je wel, maar hoe geef je advies op maat aan elke ondernemer? Met de module ‘Samen ontwikkelen’ heb je toegang tot e-learnings, webinars, opleidingen en masterclasses om deze vaardigheid te ontwikkelen.

Module 4: Samen meer waarde

Hoe bouw je een band op met je klant? Hoe maak je je klanten enthousiast voor online samenwerken? Hoe geef je je klant facturatietips? En hoe verzorg je de marketing voor je kantoor? De module ‘Samen meer waarde’ bevat onder meer handige hulpmiddelen (zoals eBooks) die jou én je klant hierbij ondersteunen.

Wil je meer weten?

InBusiness is volop in ontwikkeling. Binnenkort wordt het uitgerold naar meer kantoren. Benieuwd wanneer jij ook met dit handige online portaal kunt werken? Of wil je meer weten over inBusiness en de verdere ontwikkelingen? We praten je graag bij.