Klaar voor de toekomst met SnelStart inBusiness
De markt verandert. Door automatisering verandert ook jouw rol als boekhouder. Om al je klanten goed te blijven bedienen, is soms meer nodig dan alleen boekhoudwerk. Je rol breidt langzaam uit van boekhouder naar proactieve en strategische financieel adviseur. Met SnelStart inBusiness ben je klaar voor deze nieuwe rol.

Wat biedt inBusiness?
Concrete hulpmiddelen
Van webinars en online trainingen tot checklists en e-books. Je beschikt over de meest uiteenlopende tools om het voor jou én je klanten makkelijker te maken.
De 4 modules van inBusiness
SnelStart inBusiness telt 4 modules: Samen veilig werken, Samen innoveren, Samen ontwikkelen en Samen meer waarde. Welke module past bij jouw groeifase?
Kies wat bij jouw kantoor past
Dankzij de 4 modules kies je zelf van welke onderdelen je gebruikmaakt.
Neem je klanten mee
Ook je klanten profiteren van slim samenwerken. Die voordelen laat je ze eenvoudig zien.
In ontwikkeling
Zo'n 500 kantoren zitten momenteel in de pilot om inBusiness verder te ontwikkelen. Het aanvragen van de Kanskit - die toegang gaf tot de pilot - is wegens succes niet meer mogelijk. Binnenkort delen we meer informatie met onze klanten over inBusiness. Nu al benieuwd? Neem contact op voor meer informatie.


Pak je kans met inBusiness
inBusiness is in september 2022 op kleine schaal uitgerold onder een paar honderd kantoren. Hieronder zie je in hoofdlijnen uit welke modules inBusiness bestaat.
Module 1: Samen veilig werken
Module 2: Samen innoveren
Module 3: Samen ontwikkelen
Module 4: Samen meer waarde
Wil je meer weten?
InBusiness is volop in ontwikkeling. Binnenkort wordt het uitgerold naar meer kantoren. Benieuwd wanneer jij ook met dit handige online portaal kunt werken? Of wil je meer weten over inBusiness en de verdere ontwikkelingen? We praten je graag bij.