SnelStart en RADAR werken samen

door: Romy Douma op: 13 oktober 2017 10:52:54 CEST

SnelStart en RADAR werken samen

Meer dan 600 accountants- en administratiekantoren gebruiken RADAR CRM om de werkprocessen te automatiseren. Deze oplossing van RADAR Software is nu direct te koppelen met de online administratie in SnelStart. Zo worden klantgegevens en facturen automatisch doorgezet naar de boekhouding in SnelStart.

CRM in accountancy

Een adreswijziging of nieuwe klant hoeft op deze manier niet meer op twee plekken te worden ingevoerd. RADAR CRM kan worden ingezet als hét centrale klantenbestand voor de administratie in SnelStart. Bovendien worden alle facturen die in RADAR worden verwerkt, automatisch en direct geboekt in de debiteurenadministratie in SnelStart. Met deze koppeling bieden SnelStart en RADAR een mooie oplossing voor kantoren die verder willen automatiseren.

SnelStart maakt samenwerken makkelijk!

Door koppelingen met diverse oplossingen van partners wordt het boekhoudplatform van SnelStart steeds breder. De nieuwe webservices zijn makkelijker te implementeren, waardoor het voor meer partners interessant is om aan te sluiten. Een ondernemer doet meer dan alleen maar boekhouden. SnelStart maakt daarom naast boekhouden ook samenwerken makkelijk!

Over Radar

RADAR software ontwikkelt al meer dan 15 jaar een innovatie CRM-oplossing waarin relatiebeheer, documentmanagement, workflow, urenregistratie, budgetbewaking en facturatie volledig zijn afgestemd op de accountancybranche.