Combidesk voor CCV Shop webshop

Combidesk voor CCV Shop is de alles-in-één oplossing voor jouw webshop. Van website naar betaalmethodes en van marketing tot een koppeling aan je administratie. Met CCV Shop komen verkopen automatisch van je webshop in je boekhouding terecht.

Via Combidesk koppel je op eenvoudige wijze je CCV Shop webshop aan je administratie in SnelStart. Dankzij de webshopkoppeling worden alle verkopen automatisch in je boekhouding verwerkt. Je hoeft dus niets handmatig te doen! De koppeling werkt binnen een uur je boekhouding bij.

Alle koppelingen van Combidesk zijn real-time en zorgen voor een actuele boekhouding.


Voordelen

  • • Bepaal onder welke orderstatus in CCV Shop een bestelling als factuur wordt aangemaakt in SnelStart. In SnelStart wordt een boeking en een nieuwe klant automatisch aangemaakt.
  • • Bestaande bestellingen kunnen worden overgenomen van CCV Shop naar je SnelStart-account.
  • • Bestelinformatie (productnaam, aantal, bedrag van de bestelregel en de btw) en verzendkosten worden overgenomen in de boeking in SnelStart.
  • • Kortingen, zowel kortingscodes als webwinkelwagen kortingen worden meegenomen.
  • • De koppeling synchroniseert iedere 60 minuten, vaak eerder. Hiermee ben je altijd bij met je administratie. Je bespaart tijd, werkt efficiënter en verhoogt je werkplezier.

Meer informatie over het koppelen van jouw administratie aan andere software lees je hier.

Download hier de Combidesk CCV Shop tool.

Combidesk

Soort software

Combidesk is een Software-as-a-Service, draait dus volledig in de cloud.


Branche

  • Alle e-commerce branches

Beschikbaar voor accountants: