SnelStart [hartje] klant

door: Nelleke Kok op: 15 mei 2018 13:14:02 CEST

SnelStart [hartje] klant

Natuurlijk vinden wij zelf alles aan SnelStart fantastisch 😉 Maar wat vinden onze klanten eigenlijk? En waarom? Dat is voor ons belangrijke informatie. Daarom vragen wij regelmatig wat zij van ons vinden. 

Hoe en wanneer vragen wij dat aan onze klanten?

Wij sturen een enquête als een klant contact opneemt met onze klantenservice via telefoon, chat of e-mail. Daarna willen wij graag weten hoe deze service is ervaren.

Ook sturen wij enquêtes naar klanten die géén contact met ons opnemen, omdat wij ook graag willen weten wat deze groep van ons vindt. Deze vragenlijst wordt vier keer per jaar verzonden, naar steeds een ander deel van deze klantgroep. 

Hoe vaak sturen wij een enquête naar onze klanten?

Een klant krijgt maximaal vier keer per jaar een enquête van ons, dus ook wanneer er iedere maand contact wordt opgenomen. Wij willen onze klanten natuurlijk niet steeds van het werk houden 🙂 Daarom kiezen wij voor een korte vragenlijst en sturen wij geen herinnering als deze niet wordt ingevuld.

Wat doen wij met deze enquêtes?

De medewerkers van de klantenservice krijgen de enquêtes te zien van klanten die zij hebben geholpen en kunnen reageren op deze klant, bijvoorbeeld als er wordt aangegeven dat het probleem niet is opgelost.

Als de enquêtes gelezen zijn en de klant een reactie heeft gehad maken wij een rapportage en een analyse. Er worden pijnpunten uitgehaald en doorgegeven aan de desbetreffende afdelingen. Die kunnen deze punten oppakken, waardoor wij weer meer klanten blij kunnen maken. Deze informatie is voor ons heel waardevol, hiermee kunnen wij onze processen en het product voortdurend verbeteren.

Alle informatie die wordt ingevuld kunnen wij alleen intern bij SnelStart zien. Deze gegevens worden niet gedeeld en gebruikt voor openbare reviews.

Natuurlijk zouden wij het wel leuk vinden als u een openbare review op Trustpilot zet!

Ja! Ik wil een review plaatsen


Nelleke Kok

Door Nelleke Kok

Nelleke is Customer Experience Expert bij SnelStart. Zij is nieuwsgierig naar wat de klanten van SnelStart vinden en hoe SnelStart zoveel mogelijk klanten blij kan maken. Om hier achter te komen analyseert zij alle reviews en reacties uit enquêtes en gaat zij daarmee aan de slag.

Wat vond u van dit artikel?
Goed verhaal! of Geef een tip of stel een vraag aan Nelleke Kok.


Volg Nelleke Kok op social media: