Handige koppeling SnelStart en RADAR

door: SnelStart op: 19 juni 2018 10:50:33 CEST

Handige koppeling SnelStart en RADAR

Meer dan 600 accountants- en administratiekantoren gebruiken RADAR CRM om de werkprocessen te automatiseren. Deze oplossing van RADAR Software is direct te koppelen met de online administratie in SnelStart. Zo worden klantgegevens en facturen automatisch doorgezet naar de boekhouding in SnelStart.

Een adreswijziging of nieuwe klant hoeft op deze manier niet meer op twee plekken te worden ingevoerd. RADAR CRM kan worden ingezet als hét centrale klantenbestand voor de administratie in SnelStart. Bovendien worden alle facturen die in RADAR worden verwerkt, automatisch en direct geboekt in de debiteurenadministratie in SnelStart. Met deze koppeling bieden SnelStart en RADAR een mooie oplossing voor kantoren die verder willen automatiseren.

Over RADAR

RADAR Software ontwikkelt al meer dan 15 jaar een innovatie CRM-oplossing waarin relatiebeheer, documentmanagement, workflow, urenregistratie, budgetbewaking en facturatie volledig zijn afgestemd op de accountancybranche.