SnelStart komt weer naar u toe met SnelStart Aangenaam! Zien wij u ook?

door: SnelStart op: 5 september 2016

SnelStart komt weer naar u toe met SnelStart Aangenaam! Zien wij u ook?

SnelStart_AangenaamOosterend, 5 september 2016 – Als accountant vervult u een belangrijke rol in het leven van de ondernemer. Een goede samenwerking is daarbij belangrijk. Innoverende ICT kan hierin een grote ondersteunende rol vervullen. Wat zijn de ontwikkelingen en trends op het gebied van samenwerken en het uitwisselen van de administratie? En hoe speelt SnelStart hier op in? Dit najaar komt SnelStart opnieuw naar u toe met SnelStart Aangenaam, speciaal voor accountants- en administratiekantoren!

Wat kunt u verwachten?
Dit najaar organiseert SnelStart opnieuw een serie van informele en inspirerende middagen, speciaal voor accountants- en administratiekantoren. Deze SnelStart Aangenaam bijeenkomsten worden georganiseerd op verschillende plaatsen in het land en zijn gratis toegankelijk. Ook uw collega’s zijn van harte welkom.

Samenwerken
De serie Aangenaam bijeenkomsten staat dit keer geheel in het teken van Samenwerken. Hoe kunt u nog beter samenwerken met uw klant en hoe kan SnelStart u hierin helpen? Graag delen we onze kennis omtrent samenwerken en gaan we met u in gesprek. Ook de laatste ontwikkelingen bij SnelStart zullen daarbij aan bod komen. Wist u bijvoorbeeld dat het binnenkort mogelijk is om zelf een klant aan te melden voor SnelStart? Met een eenvoudig pakket kan uw klant zelf bonnetjes invullen en facturen versturen. Dit scheelt u als accountant een hoop invoerwerk, wat betekent dat u meer tijd over heeft voor een goed financieel advies!

Workshopsessies door SnelStart en partners
Tijdens de bijeenkomsten zal informeel en interactief kennis met elkaar worden gedeeld, inspirerend en van elkaar lerend. Ontmoet niet alleen uw collega’s, maar ook zakelijke partners van SnelStart welke tijdens Aangenaam aanwezig zullen zijn. Deze partners bieden stuk voor stuk oplossingen die u op weg kunnen helpen bij het versterken en optimaliseren van de samenwerking tussen u en uw klant. In verschillende workshopsessies gaan zij met u in gesprek over de oplossingen die zij u kunnen bieden. De partners beantwoorden daarbij graag al uw vragen.

De verschillende workshopsessies op een rij:

pijlOptimaliseren van relatiebeheer pijlPresenteren van (tussentijdse) klantinformatie
pijlDe ins en outs van SBR pijlGroeiende ondernemers ondersteunen met SnelStart en verder
pijlCommercieel adviseren pijlWebbased werken in SnelStart
pijlMeedenken over de toekomst van SnelStart pijlDe (on)mogelijkheden van eFacturatie

De middag zal worden afgesloten met een informele borrel, waarbij er tevens de mogelijkheid bestaat om al uw resterende vragen te stellen.

Zien wij u ook?
Wij zien u graag tijdens een van de Aangenaam bijeenkomsten in november! Bekijk hieronder wanneer we bij u in de buurt zijn. Inschrijven kan via de website. Hier vind u ook meer informatie over het programma, de workshopsessies en de aanwezige partners.

We hopen u te zien op SnelStart Aangenaam 2016!

Data en locaties SnelStart Aangenaam 2016

8 november Ridderkerk 17 november Nuland
9 november Breukelen 23 november Emmeloord
15 november Haarlem 24 november Drachten
16 november Ede  

 

Ja, ik wil me aanmelden!

 

Videoverslag van SnelStart Aangenaam 2015:
SnelStart Aangenaam Bekijk de video