ActaSmart
Met de ActaSmart alles-in-één kassa-oplossing van ActaBlue kun je scannen, pinnen, contant afrekenen of een transactie op rekening zetten met één apparaat. De ActaSmart is gekoppeld aan je Snelstart-administratie en voorraadsysteem. Dit resulteert in snelheid, efficiency, betrouwbaarheid en hoger rendement. En extra service voor je klanten.
Snelstart is het hart van je ERP-operatie, daar houd je je klanten, artikelgroepen en artikelen bij. De gegevens worden overgenomen op de ActaSmart-kassa. De transacties worden realtime verwerkt in je administratie; geen handmatige boekingen van kassaverkopen meer.
Contante en pintransacties worden realtime verwerkt in het kasboek of de tussenrekening PIN. Ook worden eventuele afronding en betalingsverschillen direct verwerkt. Klanten die op rekening mogen kopen, kunnen op het apparaat voor akkoord tekenen en deze transactie wordt ook direct op de betreffende debiteur geboekt.
Je hoeft met deze oplossing geen vaste kassa meer op de balie te hebben of je gebruikt deze oplossing als aanvulling op de bestaande vaste kassa. De ActaSmart is ook uitstekend te gebruiken door dienstverleners die op klantlocatie contant of met de pin willen afrekenen.
Voordelen
- • Geen handmatige boekingen meer van omzetten en inboeken van balie facturen.
- • De ActaSmart is ook voorzien van een 2D-scanner. Hiermee kun je razendsnel artikelen met een barcode of een QR-code scannen.
- • Deze mobiele kassa werkt naadloos samen met je boekhoudprogramma, keukenmanagement- en voorraadsysteem.
- • Gebruiksvriendelijke kassa software.
- • Met deze boekhoudkoppeling bespaar je tijd en geld. Je voorkomt fouten omdat gegevens niet meer handmatig worden ingevoerd.
Kosten koppeling / proefperiode
Gratis.Hoe maak je de koppeling
Je Snelstart-implementatiepartner maakt de koppeling aan. Er is een boarding page voor de implementatiepartner waarop alle benodigde gegevens worden ingevuld en samen met de Snelstart-gebruiker de koppeling tot stand wordt gebracht.
De omzetgroepen, producten en klanten worden ingeladen vanuit SnelStart en je kunt direct beginnen met werken.
De apparaten worden geleverd door Multisafepay of alternatief door CCV Nederland. De transacties worden dagelijks uitbetaald door de betalingsverwerker waardoor je een betere cash flow hebt.
Algemene informatie over het koppelen van jouw administratie aan andere software lees je hier.
Proces van ondersteuning
Je Snelstart-implementatiepartner biedt de eerstelijnsondersteuning voor de koppeling en de gekoppelde administratie. De implementatiepartner kan je eventueel doorverwijzen naar de ActaBlue-supportdesk.Soort software
Kassasysteem
Branche
Detailhandel, Groothandel, Horeca, Overig, Schoonheidssalon, Zakelijke dienstverlening
Beschikbaar voor accountants:
- Eigen administratie
- Online klantadministratie
- Offline klantadministratie